About me

00:03:00





Hoi!

Wat leuk dat je op mijn blog bent!
Mijn naam is Lonneke, 30 jaar en ik woon samen
met mijn vriend en dochtertje in een klein dorpje
in Noord-Holland.
Ik heb 4 jaar modellenwerk gedaan en als assurantie adviseur gewerkt. 
Toen ik mijn dochtertje in 2013 kreeg ben ik hiermee gestopt. Als model is uiterlijke verzorging
zoals make-up en verzorgde nagels erg belangrijk. De liefde voor verzorging en make-up is
alleen maar blijven groeien. En ik vind het erg fijn dat ik op mijn blog dit allemaal
kan delen.

Naast bloggen is nail arts maken ook één van mijn grootste hobby's. Ik maak naast elke dag een artikel
ook bijna elke dag een nail art. Deze deel ik op mijn blog en Instagram.

Ik hoop mensen te kunnen inspireren door mijn blog.
Alle artikelen zijn eerlijk en oprecht geschreven en bevatten mijn persoonlijke mening.

Liefs, Lonneke






You Might Also Like

0 reacties

Instagram

Subscribe