Review: Therme Skincare Japanse Sento Scrub Mask & Body Butter

08:28:00


Ik hou van heerlijke verzorgende body producten. Ik merk wel dat ik in de lente en zomer me toch meer insmeer en verzorg met body producten dan in de herfst en winter.

De Japanse Sento lijn van Therme is geïnspireerd op de geheimzinnige beauty ceremonie van de Japanse Geisha's. Kersenbloesem speelt een belangrijke rol in de eeuwen oude beautyritueel en die ruik je duidelijk terug in de producten van de Japanse Sento lijn.

Ik gebruik de Body Scrub Mask en de Body Butter van Therme nu al een tijdje en wil er graag nu een review over doen.


De verpakking

Het product is verpakt in een grote plastic weckpot, deze bevat 350 ml. Ik heb er een houten schepje bij gekocht, zodat er geen water met de Body Scrub Mask kan mengen en zo blijft het product langer houdbaar.

Ingrediënten


De zuiverende Kaoline (witte klei) en verzorgende Kersenbloem, verzachten de huid

Structuur en geur
De geur is een romige Kersenbloem geur. Het voelt vol aan, zoals een Butter. Hele fijne scrubdeeltjes zitten er door heen. Hierdoor is het mild voor de huid.
Het gebruik

Deze Body Scrub Mask reinigt, hydrateert en verzacht de huid. Fijn voor onder de douch, je brengt dit product tenslotte aan op de natte huid. Breng de substantie scrubbend aan en laat het vervolgens enkele minuten inwerken. Daarna afspoelen tijdens het douchen.

Mijn huid voelt zijdezacht, gevoed en gekalmeerd aan. Ik gebruik dit product 1 tot 2 keer per week.




Body Butter


Verpakking

De Body Butter zit in een grote plastic pot zoals je dat meestal gewend bent van Body Butter.
De inhoud is 250g.

Ingrediënten:


Dankzij de butter, Kersenbloesem en Magnolia wordt de huid gevoed en gehydrateerd.
De Butter bevat Vitamines A en D die zorgen voor het herstel van de huid. Vitamine F zorgt voor meer elasticiteit. De Body Butter zou dus ook perfect zijn voor de droge huid.





Structuur en geur

Het is een romige Kersenbloesem geur. De butter is lekker dik en vol van structuur, smeert goed uit en plakt niet. Ook trekt hij lekker snel in je huid wat zeker een pluspunt is.

Het gebruik

Het is een aangenaam en zachte body butter de geur is absoluut niet overheersend en blijft wel even hangen. Ik gebruik hem zelf na het douchen 's avonds zodat de butter''s nachts goed kan intrekken.




De Body Scrub Mask en Body Butter zijn met een goede prijs/kwaliteit in verhouding.

Adviesprijzen:

Japanse Sento Body Scrub Mask 350 ml - € 11.13
Japanse Sento Body Butter 250 gr - €9,10

De producten van Therme Skincare zijn verkrijgbaar bij de betere drogisterij of parfumerie.
Voor meer info over o.a. Therme Wereldkuren: www.therme.nl

Welk product gebruik jij als je een moment voor jezelf hebt?




Follow on Bloglovin

You Might Also Like

14 reacties

  1. Lijken me fijne producten :) Ben nu vooral benieuwd naar de geur!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijken me erg fijne producten. Ik heb er zelf nog nooit wat van gebruikt (wel eens zien staan)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je reactie. Het was voor mij ook de eerste keer dat ik Therme heb aangeschaft, en het is me echt goed bevallen. Echt een aanrader.

      Verwijderen
  3. dit lijken mij echt heerlijke producten. vind het ook leuk om cadeau te geven, het zit in een leuk potje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijken me fijne producten. Vooral de bodybutter. De scrub ook wel, maar ik ben meer fan van wat grovere scrubs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beide producten lijken me fijn! Ik heb nog nooit iets van Therme gehad.. Erg he? haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De scrub lijkt me echt heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh dat ziet er heerlijk uit, echt zo'n spa momentje voor jezelf

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze producten lijken me heerlijk, vooral de scrub :D

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe