Samenwerking/contact

20:07:00

Samenwerking/contact
Heb je vragen en/of opmerkingen of je vind het misschien leuk om een gastblog te schrijven dan kun je altijd contact opnemen met mij via het contactformulier op mijn website of een e-mail naar remptlonneke@gmail.com

Zakelijk:
 
Bent u van een (pr-)bedrijf, webshop en wilt u mij samenwerken in de vorm van een review, advertentie of een winactie dan kunt u altijd contact met mij opnemen via remptlonneke@gmail.com. 
Ik sta altijd open voor nieuwe samenwerkingen met bedrijven, het ontvangen van persberichten, producten ontvangen om te reviewen, uitnodigingen voor events en overige ideeën.

Met de onderstaande bedrijven heb ik al samengewerkt of heb ik een vaste samenwerking mee:


  • BigGreenSmile
  • SoloBioMooi
  • Pink Gellac
  • Lucardi
  • Kneipp
  • Born Pretty Store
  • E.L.F
  • Dr. Hauschka
  • Mama met stijl
  • My Jewellery
  • Sans-online
  • Trind
  • Ziaja
  • Oh My Gelnails
  • iHoesjes.nl
  • Amanprana
  • Polette
  • Beautyill
  • BeautyMillenium
  • Alles voor je uiterlijk
  • Sevenbien 
  • Waxmelts.nl
  • Webprint.nl
  • Hair and beautyonline
  • Tropika.be
  • Fotofabriek
  • Beauty by Inn
  • Momenti Beauty 
  • Nailproduct 
  • Picture Polish
  • Djasa
  • Corponatura 
  • Nailbox

You Might Also Like

0 reacties

Instagram

Subscribe