Fashionable het WK in

06:38:00



Over dik twee weken barst het WK eindelijk los. Overal in de winkels, op tv en op internet wordt je enthousiast gemaakt voor het WK. Het is natuurlijk leuk om op een fashionable manier het WK door te komen. Ik heb het een en andere voor jullie verzameld, kijk je mee!


Het zogeheten WK-jurk fenonomeen dat tegenwoordig tijdens elk WK en EK opduikt, werd in Nederland populair in 2010. Toen werd Bavaria aangeklaagd door FIFA vanwege een vermomde marketingactie. Ingehuurde dames gehuld in het Bavaria WK-jurkje gingen ineens strippen tijdens een wedstrijd van Nederland tegen Denemarken in Zuid-Afrika. Binnen een mum van tijd was het jurkje uitverkocht en sindsdien is er een ware run op het voetbaljurkje tijdens het internationale voetbalseizoen. 
 
Olcay Gulsen van Supertrash heeft in 2012 voor het EK al een oranje jurkje ontworpen. Voor dit WK komt Albert Heijn en Olcay Gulsen weer met een leuk jurkje deze is voor €10,00 verkrijgbaar op www.supertrash.nl.




€19,99


€15,99

Dit zijn leuk shirt met de Nederlandse vlag van strass steentjes. Deze zijn te bestellen op www.esprit.nl

Naast de leuke WK kleding is het ook leuk als vrouw om je ascesoires op het WK aan te passen, mooie nail arts en make-up, noem het maar op niets is gek genoeg. Ik ben alweer wat leuk nail art ideeën aan het verzamelen!

Etos
 




Etos kleurt oranje sinds april, de leukste make-up en nagellakken voor het WK vind je daar.
  • Nagellakken Rodd/Wit/Blauw zijn verkrijgbaar voor €2,49 per stuk
  • Nail Art nagellak is verkrijgbaar voor €2,49 per stuk
  • Daarnaast kun je met rood, wit, blauw en oranje eyepencils (€3.99 per setje) van je ogen ware eyecatchers maken. 
  • Body tattoo stickers voor  €2,99
  • Oranje Daimond shine gloss voor €3,99
 Hema




                              
 
                                                   
 


 

  • 1. WK dames shirt met hart €7,95 
  • 2. WK dames vest €9,95 
  • 3. WK dames shirt €7,95
  • 4. Dames onesie €17,50
  • 5. Oranje hoed €4,95
  • 6. Veren boa €3,95  
  • 7. Diadeem met veren €3,95    
  • 8. Masker met veren €3,95
 
 
Ik ben erg benieuwd naar alle leuke outfits, nail arts en make-up looks voor het aankomend WK op alle leuke blogs die ik volg!
 
Hou jij van het WK, of ben je weer blij als de oranje gekte voorbij is? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
 
Liefs, Lonneke
 
Follow on Bloglovin

You Might Also Like

8 reacties

  1. Reacties
    1. Dankjewel voor je reactie. Ik vind het Onesie pak ook leuk, zal vast ook lekker zitten ;-)

      Verwijderen
  2. WK is een soort griepje, je wordt vanzelf aangestoken haha. Ik wacht op de Bavaria jurk, die lijkt me erg leuk als manlief het bier haalt. Roy Donders heeft een juichpak wat ik wel grappig vind. Essence heeft ook een WK editie nailart en mijn WK nailart komt binnenkort online. Wat doe je zelf voor het WK?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je reactie. Dat juichpak is ook erg leuk, helaas hebben ze hier in de buurt geen Jumbo. Ik wil een leuke nail art sowieso gaan maken. En veder nog bedenken wat ik ga aantrekken.

      Verwijderen
  3. Leuk artikel! Ik vind het altijd moeilijk om te bedenken wat ik met dit soort dingen aandoe

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je reactie. Ik weet precies wat je bedoeld, ik ben ook nog aan het denken wat ik ga aandoen.

      Verwijderen

Instagram

Subscribe