Homemade Coffee & Sugar Scrub

09:38:00

Ik gebruik zelf al een aantal maanden dit recept en ik ben er erg enthousiast over! De koffie verminderd cellulite en spataders. Wil je weten hoe je deze heerlijke scrub maakt, lees dan maar verder!



Wat heb je nodig:
  •   Kopje suiker
  •  Eetlepels koffie
  • 4 Eetlepels olijfolie
Hoe maak je het:
 Je doet de suiker en de koffie in een kom, dit meng je goed met elkaar. Daarna voeg je de olijfolie toe, ook dit meng je weer goed met elkaar. Mocht de scrub nog te droog zijn kan je er altijd een beetje olijfolie aan toevoegen.

Als je alle stappen hebt gedaan is je koffie scrub klaar. Je kan het in een weckpot doen en dan is het klaar voor gebruik!


Hoe gebruik je het:
Breng het met een ronddraaiende beweging aan op een vochtige huid.

Olijfolie is goed voor een droge huid. Koffie verminderd zoals ik al eerder aan gaf cellulite en spataders, koffie stimuleert ook de vetafbraak.

De scrub is te grof voor het gezicht, deze scrub echt alleen voor je lichaam gebruiken.

Hoe vaak gebruik jij een scrub en heb je er al eens zelf een gemaakt. Ik ben erg benieuwd, ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs Lonnie




Follow on Bloglovin

You Might Also Like

14 reacties

  1. Leuke DIY <3 Ik maak ook wel eens zelf scrubs, echt heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je reactie. Hoe maak jij je eigen scrub?

      Verwijderen
  2. Wat een leuke diy! Hij lijkt mij echt lekker! Ik gebruik ook altijd suiker als ik zelf een scrub wil maken hihi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je reactie. Met suiker kan je ook héérlijke scrubs maken. Vaak gebruik ik suiker zelf ook voor mijn scrubs.

      Verwijderen
  3. Wat een handige diy, ga ik ook proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb nog nooit zelf scrub gemaakt. Daar ben ik te laks voor, haha ;-) Ik gebruik het wel met enige regelmaat. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je reactie. Ik zou zeggen gewoon keer proberen.

      Verwijderen
  5. Handige tip, ik vind de geur van koffie heerlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe