Nail Art: Diamonds Are A Girl Best Friend!

22:24:00


Gelukkig doet mijn computer het weer, vanmorgen kwam mijn schoonvader langs om mijn computer te maken. Dus nu kan ik eindelijk mijn nail art met jullie delen!

Ik hou van de kleur roze en bling bling. Ik had een paar maanden geleden via internet strass steentjes voor nail art gekocht, maar nog nooit gebruikt. Dus het werdt nu echt eens tijd om een leuke nail art ermee te maken, kijk je mee!



Wat heb je nodig:
  • Twee verschillende kleuren nagellak.
  • Steentjes
  • Lijm voor de steentjes tip: Ik gebruik de lijm voor nepnagels blijven ze lekker lang en goed zitten!
  • Nail Art stickers
 Ik heb de onderstaande benodigheden gebruikt voor deze nail art:
  • Essie Romper Room
  • Lóreal nr 209 Ingenuous Rose
  • Strass steentjes via internet
  • Kiss nail art stickers
  • Nagellijm Kiss
Hoe maak je het:
Ik heb mijn pink, ringvinger de helft van mijn middelvinger en duim gelakt met de donker roze lak van Lóreal. Ik had bij deze lak drie lagen nodig voor een volledige dekking maar op de duim zie je dat deze nog niet helemaal dekte. Op de andere helft van mijn middelvinger en wijsvinger heb ik 4 lagen Essie aangebracht voor een goede dekking. Laat de nagellak goed drogen en dan kan je beginnen met de steentjes aan te brengen.


Ik heb twee keer deze nail art gemaakt. De eerste keer had ik de lijn met steentjes op mijn middelvinger recht, helaas is dit de tweede keer mis gegaan en zoals je misschien al zag wijkt de lijn een beetje af helaas.
Ik breng eerst een laag lijm aan op de plek waar ik de steentjes wil hebben, en dan één voor één zet ik de steentjes erop. Je kan de steentjes gemakkelijk met een pincet aanbrengen.


Nadat ik de steentjes heb aangebracht op de duim en middelvinger, begin ik met de nail art stickers aan te brengen. Eerst één op de ene helft van mijn middelvinger geplakt en op de wijsvinger heb ik meerdere nail art stickers aangebracht, ik vond dat zelf een leuker effect hebben als één nail art sticker. Je kan ook i.p.v. de nail art stickers stippen aanbrengen met een dotting tool.
Nadat alles goed is gedroogd kan je er nog een topcoat overheen doen.

Je zou denken dat de steentjes er snel vanaf gaan. Maar ik heb deze nail art al een tijdje op. En ik heb ermee schoongemaakt, gedoucht, boodschappen gedaan, de was en met mijn dochtertje gespeeld en alles zit er nog steeds goed op!

Wat vind je van deze nail art, zou jij zoiets dragen? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!

Liefs, Lonneke

Follow on Bloglovin

You Might Also Like

18 reacties

  1. Ah wat een leuke en lieve nailart is dit! Ik vind dit echt prachtig, zou het ook zo dragen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve nail art! Mooie kleurencombi. De 'diamantjes' vind ik erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat super leuk gedaan! Heel vrolijk en vrouwelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf met die steentjes, lijkt me super leuk om eens te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh ja natuurlijk zou ik dit dragen, heel mooi gedaan! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. echt een te gekke nailart! superleuk met de stickers en steentjes. Ga m zelf zeker ook eens maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe