Nail Art Summer Time

06:00:00


Ik heb een leuke zomerse Nail art. Deze lijkt misschien op het eerste oog moeilijk maar dat valt best mee. Ik zal stap voor stap uitleggen hoe je deze Nail Art maakt, kijken jullie mee!



Wat heb je nodig:

  • 1 dekkende glitterlak
  • 2 verschillende kleuren nagellak
  • Nail Art stickers
  • Dotting Tool
  • Nageltape
  • Nail Art kwastje



Hoe maak je het:

Ik heb op de ringvinger en middelvinger na alle nagels gelakt met Opi Kiss Me I'm Braziliaan.
Ik heb hiervan twee lagen aangebracht dan heb je de mooiste dekking.
De ringvinger heb ik met Opi Alphine Snow. Ik heb hiervan drie lagen aangebracht voor een goede dekking. Op de middelvinger heb ik drie lagen van Essie A Cut Above


De wijsvinger

Op de wijsvinger heb ik nageltape aangebracht. Daarna ben ik er één keer overheen gegaan met
Opi Alphine Snow. Daarna heb ik direct de nageltape verwijder.



De ringvinger

Ik heb twee Nail Art stickers uitgekozen, de vlinders. Deze heb ik met een Nail Art kwastje gelakt in de kleur Opi Kiss Me I'm Braziliaan. Nadat de stickers goed gedroogd waren heb ik ze op mijn ringvinger aangebracht. Daarna heb ik met een dotting tool in dezelfde kleur stipjes aangebracht.


Deze frisse kleurrijke Nail Art past goed bij de zomer!

Wat vinden jullie van deze Nail Art? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Xoxo Lonnie


You Might Also Like

24 reacties

  1. Waaaauw zo mooi & leuk. Ben helemaal dol op de kleurcombinatie. Je hebt het echt heel erg mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit mooi gedaan! Echt super schattig en heel nauwkeurig gewerkt. Heel mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je reactie en compliment.

      Verwijderen
  3. Super mooie nail art! Zo leuk gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave nailart zeg! En de lakjes die je gebruikt hebt vind ik ook zo mooi! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw super mooie nagelart zeg je heb talent! liefs
    www.rachelkromdijk.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je reactie en compliment!

      Verwijderen
  6. Wow wat een gave nagel creatie!
    Je hebt echt een supermooie blog :-)

    Xx julia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die kleurtjes passen heel goed samen :) Ik vind het erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een zomerse en mooie nailart!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk! Ik houd echt van dit soort mix and match nagels!

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe