Nail Art White Gold Tiger

20:31:00



Steeds vaker zie ik tijgerprint nail art. Ik wilde dit ook een keer zelf proberen en het resultaat wil ik met jullie delen. Ik hou zelf van subtiel en kwam op deze combinatie, kijk je mee!



Wat heb je nodig:
  • Een basis kleur
  • Grove glitterlak
  • Fijne glitterlak
  • Donkere nagellak
  • optioneel een extra gouden nagellak
  • Nail art kwastje
Ik heb de onderstaande nagellakken voor deze nail art gebruikt:

  • Opi Glitzerland
  • Hema Top Coat Glitter (nr onbekend)
  • Lóreal nr 843 - White Gold
  • Hema nr 704 - Chocolate Glamour
  • Hema nr 717 - Ibiza Blue


Hoe maak je het:

Ik heb op de wijsvinger na alle nagels turquoise blauw gelakt. Ik heb drie lagen aangebracht voor een goede dekking.

De wijsvinger
Op de wijsvinger heb ik twee lagen gouden lak aangebracht van Opi Glitzerland en daarna ben ik er overheen gegaan met de fijne gouden glitter nagellak van Lóreal White Gold.


De pink
Ik heb op de pink de grove glitter nagellak aangebracht van de Hema. Één laag vond ik mooi, zodat de turquoise kleur nog goed na voren kwam.



De ringvinger en wijsvinger
Ik heb met de Lóreal White Gold nagellak, willekeurig stippen op mijn nagel gezet. Daarna heb ik met het kwastje en de bruine nagellak  chocolate Glamour van de Hema, u en c vormpjes  deels om de gouden stippen gemaakt. Daarna heb ik nog wat losse bruine puntjes/streepjes gemaakt zodat het echt lijkt op een tijgerprint.

Wat vinden jij van tijgerprint nail art? Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs Lonnie

You Might Also Like

8 reacties

  1. Wat supertof gedaan zeg! Ik vind de laatste tijd panterprintjes helemaal leuk hihi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie gouden lakjes heb je gebruikt! leuk eindresultaat!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je reactie. Ik heb sinds kort deze 2 gouden nagellakjes, vind het altijd moeilijk om de juiste te vinden. Maar ik ben ook erg blij met deze twee.

      Verwijderen
  3. Hele leuke nail-art en origineel ook :)!

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe