Nieuwe collectie: Opi Spotlight on Glitter

14:42:00

Bron



Opi komt binnenkort in Nederland uit met een nieuwe collectie:
Opi Spotlight on Glitter. Dit zijn zes top coat lakjes met een grove glitter. Kijk je mee met de swatches!

You Pink Too Much



Bron

Desperately Seeking Sequins


Bron

Rose Of Light



Bron

I Reached My Gold!


Bron

Chasing Rainbows


Bron

Blush Hour


Bron


Omdat de lakjes nog niet in Nederland beschikbaar zijn kan ik er helaas zelf geen swatches van maken. Maar toen ik ze zag werd ik zo enthousiast dat ik ze wilde delen met jullie. Ik vind ze stuk voor stuk mooi! Ze zullen rond juni in Nederland uitkomen.

Wat vinden jullie van de nieuwe collectie van Opi Spotlight on Glitter? Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie achterlaat.
                                              

You Might Also Like

5 reacties

  1. Wat een onwijs gave collectie! Ik kan geen keuze maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je reactie. Nee ik kan ook geen keuze maken, ze zijn stuk voor stuk zo mooi!

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Bedankt voor je reactie. Ze zijn super!

      Verwijderen
  3. Ze zien er erg leuk uit en glitterig uit haha ;) Leuke collectie!

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe