Review & Budget Tip: Miss Sporty Lasting Shiny Lip Colour

06:33:00



Pupa, Bourjois, Elf, Hema, NYC hebben gloss lip potloden en Miss Sporty kon natuurlijk niet achter blijven.
Ik zag deze mooie budget gloss lip potloden liggen en die van Pupa bij de drogisterij. Ik twijfelde welke zou ik meenemen voor een review. Het leek mij leuk om juist om voor een budget product te gaan. Ik vind het vinden van goede budget make-up soms net voelen alsof ik een schat heb gevonden.


Van deze collectie zijn er intotaal 5 kleuren, paars, donker roze, rood, donker paar en lichtroze. Ze zitten in een potlood verpakking en aan de onderkant kan je draaien net als een labello. Ze nemen weinig plaats in en je hoeft de punt nooit te slijpen.

Nr. 3308


Paars is niet een kleur die ik zelf eerder op mijn lippen heb gebruikt. Het is een diepe paarse kleur met een koele ondertoon.



                                                Je ziet hoe mooi deze lip colour glanst!


Eenmaal op mijn lippen voelt de lip colour redelijk droog aan en zie ik de glans niet terug die ik wel op mijn arm zag. Ik vind de paarse kleur subtiel. Ik kon de lip colour gemakkelijk aanbrengen en heeft voldoende prigment. Op de foto valt de lip colour een stuk lichter uit dan in werkelijkheid.

Nr. 3331

 
Ik vind dit een mooie fuchia roze lip colour, met een koele ondertoon.


Deze lip colour heeft ook een mooie glans.


Ik kon deze lip colour ook erg gemakkelijk aanbrengen op mijn lippen. Deze lip colour voelt een stuk minder droog aan als nr. 3308 (paars). Als je goed kijkt zie je ook een lichte glans op mijn lippen. Dit vind ik een hele mooie zomers kleur!

Nr. 4013


Dit is een mooie helder rode kleur. Met een warme ondertoon.


Deze rode lip colour geeft ook een mooie glans op mijn arm. Ik vind de glans wel minder dan bij de vorige kleuren.


Zoals je ziet zit deze rode lip colour niet super mooi op mijn lippen. En ze voelen ook erg droog aan. Helaas niet de glans zoals ik dat wel zag op mijn arm. Het is een zachte rode kleur op mijn lippen. Wat een verschil vind ik als ik kijk naar de swatch op mijn arm en hoe het op mijn lippen eruit ziet.

                                                              Nr. 3309


Dit een donker paarse kleur en neigt bijna naar bruin. Deze lip colour heeft een warme ondertoon.


Op mijn arm zie je duidelijk dat hier bijna geen glans in zit helaas.


Deze donker paarse lip colour voelt droog aan. Op de foto oogt de kleur lichter dan dat hij in werkelijkheid is.

                                                                   Nr. 3338


Dit is een zacht roze kleur, met koele ondertoon.

 
Deze zacht roze kleur is heel subtiel en fris. Er zit een mooie glans in.

 
Ik vind deze kleur het mooiste. Deze licht roze lip colour voelt niet droog aan en heeft ook een lichte glans. Hij is makkelijk aan te brengen, al moet je wel even een paak keer over lippen heen.
 
 
Conclusie
Alle kleuren van Lasting Shiny Lip Colour blijven goed zitten, zelf als ik iets eet of drink. Shiney vind ik voor een aantal kleuren niet op gaan zoals nr. 3309, 4013 en nr 3308. Ik zal de donker roze nr. 3331 en de licht roze nr. 3338 zeker gaan gebruiken deze zomer! Ik vind de kwaliteit van deze lip colours goed genoeg voor de prijs die je ervoor betaald.
 
De Miss Sporty Lasting Shiny Lip Colour zijn nu verkrijgbaar voor €2,99 per stuk in de drogisterij.
 
Ben jij al bekend met de Miss Sporty Lasting Shiny Lip Colour, wat is jou favorieten kleur? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
 
Liefs, Lonneke
 
Follow on Bloglovin

You Might Also Like

11 reacties

  1. Wat jammer dat de rode geen glans bevat...Nummer 3331 vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je reactie. De rode kleur is ook erg mooi, je zou er een doorzichtige lipgloss overheen kunnen doen.

      Verwijderen
  2. mwaaa... ik heb er zelf eentje nooit meer gebruikt omdat ik het niet zo fijn vind

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je reactie. ik ben het deels met je eens, niet alle kleuren zijn even fijn.

      Verwijderen
  3. Reacties
    1. Dankjewel voor je reactie. 3331 is ook erg mooi vind ik.

      Verwijderen
  4. Wat jammer dat ze minder glanzen op de lippen dan op de swatch! Ik vind de glans juist wel heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je reactie. Ik was ook enigzins teleurgesteld dat er weinig glans er in zat.

      Verwijderen
  5. Mooie uiteenlopende kleuren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. niet slecht voor die prijs denk ik idd!

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe