Review: Essie A Cut Above & Set In Stone

06:57:00





Ik hou van mooie glitter nagellakken het maakt je nagels net even wat leuker en apart. Wat ik erg leuk vind aan deze twee nagellakken is dat je ze als topcoat en dekkend kan gebruiken.


Essie A Cut Above als dekkende nagellak


                                        
Ik had al de Essie A Cut Above in mijn stash, dit is een nagellak met fijne en grove glitters in de kleur oud roze. Deze kleur kom je niet vaak tegen en ik ben erg blij dat ik deze heb gekocht. Ik heb hiermee vorige maand nog een nail art mee gemaakt. Op de bovenstaande foto zie je dat de nagellak op de middelvinger dekkend is. Wil je graag weten hoe je deze nail art maakt.

Essie A Cut Above als topcoat 


Ik heb als basis twee lagen aangebracht van Essie Muchi Muchi en daarna één laag Essie A Cut Above. Als topcoat vind ik deze nagellak ook erg mooi. De nagellakken van Essie brengen gemakkelijk aan.


Omdat ik zo blij ben met de glitter nagellak van Essie A Cut Above wilde ik deze ook graag in het zilver hebben deze heet Set In Stones. Ik vind zilver een makkelijke en frisse kleur om te combineren of te gebruiken voor een nail art. Ook in deze glitter nagellak zitten fijne en grove glitters.

Essie Set In Stone als dekkende nagellak





Ik heb eerst alle nagels gelakt met Hema Midnight Grey, voor een volledige dekking waren twee lagen voldoende. Ik heb meerdere lagen Essie Set In Stone aangebracht, totdat mijn middelvinger en duim volledig bedekt waren met glitters. Op mijn ringvinger zit een nagelsticker van Kiss.



Essie A Cut Above als topcoat 





Alle nagels heb ik gelakt met Hema Midnight Grey en daarna één laag Essie Set in Stone. Ook deze vind ik erg mooi als topcoat.

Conclusie:
De nagellakken van Essie zijn op twee verschillende manieren te gebruiken, en dat was ook de reden waarom ik ze graag wilde. Beide glitter nagellakken blijven zonder problemen enkele dagen zitten. Het afhalen gaat een beetje lastig, maar dat heb je bijna bij elke glitter nagellak die van je nagel af moet. Ik ben heel erg blij dat ik deze twee nu heb, je zal ze vast nog tegenkomen in verschillende nail arts!

Essie nagellakken zijn o.a verkrijgbaar bij DA voor €9,99 per stuk
Hema Long Lasting Midnight Grey is verkrijgbaar voor €2,50 per stuk
Op dit moment is er een actie bij Hema 3+1 gratis.
Wat vinden jullie van deze glitter nagellakken van Essie? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

 Follow on Bloglovin

You Might Also Like

30 reacties

  1. Allemaal mooie & feestelijke combinaties! Prachtig <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie lakjes! Je hebt ze ook goed gecombineerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het rode lakje staat al lang op mijn wishlist, nog niet gekocht maar ooit...haha
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je ok verschillende handen laat zien met verschillende creaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind de combi met Hema Midnight Grey erg leuk! Tof dat je zoveel variaties laat zien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je reactie. Ik vond hem ook erg mooi de combinatie met Midnight Grey.

      Verwijderen
  6. Leuk hoe je ze combineert. Dat gewoon lakken en dan één nagel vol glitters doen zal ik ook eens doen. Tof!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je reactie. Leuk om te horen dat ik je op een idee heb gebracht.

      Verwijderen
  7. Vooral de roze glitter ben ik weg van. Met 1 laagje geeft hij al glitter genoeg af.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je reactie. De glitters van beide lakken zijn inderdaad erg goed.

      Verwijderen
  8. Wat een supermooie glitterlakken zeg! Ik vind ook hoe je ze combineert erg mooi, zowel als dekkende lak en als topcoat!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Set in stones heb ik ook, mooi lakje :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je reactie. Wat leuk dat je Set in Stone ook heb.

      Verwijderen
  10. Ik heb deze ook allebei en ik vind ze supermooi! Wat een leuke nails heb je ermee gemaakt! Echt heel leuk gedaan

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je reactie. Wat leuk dat jij ze ook allebei hebt!

      Verwijderen
  11. Oh Set in Stone is ook erg mooi! Wat heb je ze leuk gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe