Review Hema nagellak: Special Effect Glitter

20:42:00



Elke keer als in de Hema was zag ik de Special Effect Glitter nagellakken. Ik ben er zo vaak langs gelopen maar toch elke keer niet gekocht.
Totdat ik er vorige week weer langs liep, toen heb ik er toch drie gekocht. Van deze collectie zijn totaal 6 kleuren zoals, blauw, geel en rood.

Ik ben zelf vaker niet dan wel tevreden over de nagellakken van de Hema. Het lijkt wel of ik een haat liefde verhouding met ze heb. Vaak zijn ze stroperig of vlekken ze heel erg. Dus benieuwd wat ik van deze Special Effect Glitter nagellak vind? Kijk maar mee!









Glitter Fuchsia
Een mooie fuchsia kleurige lak met duizenden roze en zilvere glitters erin. De nagellak dekt volledig met twee lagen. Naast dat er heel veel mooie glitters in zitten, lijkt de structuur van deze nagellak op liquid sand nagellak. Met het lakken ondervond ik wel problemen. Soms toch een beetje stroperig.




Glitter Pink
De kleur van deze nagellak is meer oudroze/roségoud dan echt roze. Ook hier zitten zoveel mooie glitter is. Deze nagellak vind ik ook erg geschikt voor een feestje en dekt in drie tot vier lagen. 






Glitter Purple
Ik vind deze kleur meer blauw dan paars. Deze lakt met twee lagen en hier zitten ook weer fijne mooie glitters doorheen. Alle drie de nagellakken blijven bij mij wel drie tot vier dagen goed zitten.
   
Conclusie
Ondanks de problemen die ik ondervond, vind ik het voor de prijs wel leuke nagellakken. En een plus punt is dat ze toch een paar dagen mooi op de nagels blijft zitten.


De Special Effect Glitter nagellakken zijn verkrijgbaar voor €3,00 per stuk de inhoud is 11 ml zoals de meeste nagellakken van de Hema zijn.

Waren jullie al bekend met deze nagellakjes van de Hema? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs,
       
        Lonnie 

Follow on Bloglovin

You Might Also Like

9 reacties

  1. Oeh la la, die laatste vind ik prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke lakjes! Die paarse is erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je reactie. De paarse lak is inderdaad erg mooi.

      Verwijderen
  3. Ik vind ze alle drie even prachtig <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben echt fan van deze vernieuwde Hema lakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee! Ik zag dat je me had gevolgd op bloglovin' (dat was jij toch? :D) en ik dacht laat ik jouw blog eens bekijken. Je schrijft erg leuk en je blog ziet er goed uit ^^

    Had van deze lakjes trouwens niet verwacht dat ze dekkend zouden zijn! Gorgeous :) De champagnekleurige komt op mn wishlist.. Roze is niet mijn ding en van de blauw/paarse heb ik al een soorgelijke (jeans sugar van essence)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh verdorie. Vanuit de verkeerde account gepost. Bij deze de goede :P

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahaha kan gebeuren. Dankjewel voor je reactie. Klopt ik volg jou via Bloglovin, leuk dat je ook bij mij een kijkje komt nemen.

      Verwijderen

Instagram

Subscribe