Review: John Frieda Luxurious Volume

22:33:00


De John Frieda Luxurious Volume lijn is nu al een tijdje verkrijgbaar in verschillende drogisterijen. Alleen ik heb dit product een tijdje geleden pas ontdekt. Ik heb van mezelf dun en stijl haar, je kan er eigenlijk niks mee. Ik geloof niet zo snel dat haar producten mijn kapsel meer volume of dikte kunnen geven. Maar ik dacht waarom niet gewoon een keer proberen. Kijk je mee wat mijn bevindingen zijn!


John Frieda Luxurious Volume heeft in totaal zeven producten  in deze lijn. Ik heb er twee van, de All Day Hold Hairspray en Fine To Full Blow-Out Spray.
De verpakkingen van deze zijn is een opvallende turquoise kleur en de vormgeving van de producten zijn eenvoudig en strak.


De All Day Hold Hairspray is waterbestendigd  en en voelt ligt aan. Ik gebruik weleens vaker haarlak maar of deze nou voor mij echt het verschil maakt dan is mijn antwoord nee.


De Fine To Full Blow-Out Spray, gebruik ik vaak s'avonds na het douchen. Als mijn haar handdoek droog is dan spray ik het op de aanzet en over de lengte van het haar. Daarna borstel ik de het lichtjes door en dan maak ik een knot en slaap daarmee. Mededankzij de Fine To Full Blow-Out Spray heeft mijn haar de volgende ochtende en de gehele dag meer volume. Deze is mijn favoriet en ik kan het je echt aanbevelen als je dun, fijn piek haar hebt net als ik.


Alle John Frieda Luxurious Volume producten zijn te koop voor €9,14. De producten zijn gewoon te koop bij de drogist.

Heb jij al ervaring met de producten van John Frieda? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

Follow on Bloglovin

You Might Also Like

8 reacties

  1. Klinkt als een heel fijn product. Tot nu toe gebruik ik meestal droogshampoo om extra volume te creëren. maar deze klinkt toch ook wel erg ideaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er super goed uit lijkt me een fijn product!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh, de blow out spray klinkt goed!

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe