Review Lancaster: Express Cleanser & Comforting Cleansing Milk

21:54:00


Het reinigen en verzorgen van je huid is erg belangrijk. Ik zorg er altijd voor dat ik ‘s ochtends en ‘s avonds netjes mijn huid reinig en verzorg. Alle make-up restjes verwijderen, mijn huid schoon en fris maak en daarna lekker hydrateren met een dag/nachtcremé. Want vocht is er belangrijk voor je huid.






Nu had ik een paar maanden geleden bij de DA drogisterij, Lancaster Express Cleanser en Lancaster Cleasing Milk gekocht.Nu zijn ze beide nog niet helemaal op, maar ik wil er toch graag mijn mening overgeven omdat ze allebei nu toch al twee maanden gebruik.



Beide producten zitten in een grote flacon van 400 ml en een handig pompje, door het pompje kan je het beter doseren. Lancaster Express Cleanser Lotion is een 3-in-1-product het reiniger je gezicht en het is een toner en je kan er ook je oog make-up mee verwijderen.

Ingredienten:                  
                                         Comforting Cleansing Milk
                                       
                                          Express Cleanser Lotion

Ik gebruik eerst altijd de Comforting Cleansing Milk en daarna de Express Cleanser lotion. Al mijn make-up komt er goed van af en het ruikt ook nog eens lekker. Je hebt van beide producten maar twee pompjes nodig en daarom kan je er ook erg lang mee doen. Ik heb een gevoelige huid en ik vind dit erg fijne zachte producten om dagelijks te gebruiken. 

De producten van Lancaster zijn te koop bij Douglas, Iciparis en de luxere drogisterijen voor €19,50 per stuk.

Welk product gebruik jij om dagelijks je gezicht mee te reinigen?

You Might Also Like

8 reacties

  1. Wauw wat is je site mooi geworden zeg! Echt mooi, elegant en classy. (dank je wel...!)
    Ik heb een erg droge huid en gevoelig. Lastig iets te vinden wat mijn huid niet doet prikken en trekken! Dit lijkt me best fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het is gelukt gelukkig, jij ook bedankt. Dit zijn goede producten voor een gevoelige huid.

      Verwijderen
  2. Ik heb nog nooit producten van Lancaster gehad, maar ze lijken me zeker fijn. Wat heb je trouwens een mooie nieuwe layout! Of had je die al een tijdje en zie ik die nu pas?! (stuur soms ook reacties vanaf Ipad en dan zie je vaak een mobiele layout). Liefs Svenja.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je reactie. Ik heb inderdaad sinds gisteren een nieuwe layout leuk dat je dat opmerkt.

      Verwijderen

Instagram

Subscribe