Review Therme Skincare: Ylang Ylang Foaming Shower Mousse

07:24:00



Sinds kort heeft het merk Therme ook een Foaming Shower Mousse. Vandaag review ik mijn favoriete geur van Therme namelijk Ylang Ylang, kijk je mee!

 Therme heeft intotaal 6 varianten uitgebracht:

  • Lomi Lomi
  • Bali Flower (Exclusief verkrijgbaar bij Kruidvat)
  • Thalasso
  • Zen White Lotus (Exclusief verkrijgbaar bij Kruidvat)
  • Thai Jasmine
  • Ylang Ylang
Het milieu:
Wat ik erg goed vind is dat Therme ook aan het milieu denkt. De shower mousse is 100% gedreven door luchtdruk en zit in een 100% recyclebare plastic verpakking. Het product is vriendelijk voor je huid én voor het milieu.








Ingrediënten: 

Structuur en geur:
De Ylang Ylang shower mousse is heerlijk zacht en schuimend. Ylang Ylang is een exotische bloem met een weelderige, sensuele geur die een ontspannende en harmoniserende invloed heeft op alle zintuigen.Toen ik de geur voor het eerst rook wilde ik gelijk onder de douche stappen!




Het gebruik
Ik hoefde niet hard op het pompje te drukken om de mousse eruit te krijgen. En je hebt niet veel shower mousse nodig, ik gebruikte 1 pompje voor mijn hele lichaam. Het is dus echt zuinig in gebruik, zoals Therme dat ook beloofd.



Testpanel:
98% van de vrouwen is (zeer) enthousiast over THERME Foaming Shower Mousse. De variant Thalasso (verkwikkende frisheid) krijgt een gemiddeld rapportcijfer 7,9. Zen White Lotus (sereen ontspannen) scoort maar liefst een 8,4. Bron

Conclusie:
Therme was al één van mijn favoriete doucheproducten, maar nu nog meer.
De flacon is prettig en zuinig in gebruik en pH-huidneutraal, De geur is zo heerlijk zoals ik al zei aan het begin het is één van mijn favoriete geur. Wat ik ook erg goed vind van Therme dat ze aan het milieu denken.

Ook vind ik van deze Therme producten dat prijs en kwaliteit in verhouding staan.

Adviesprijs is €6,95 voor 200ml.

De producten van Therme Skincare zijn verkrijgbaar bij de drogiterij.
Voor meer info over o.a. Therme Wereldkuren: www.therme.nl

Zijn jullie al bekend met de nieuwe Foaming Shower Mousse van Therme? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

 Follow on Bloglovin

You Might Also Like

10 reacties

  1. Reacties
    1. Dankjewel voor je reactie. Het is ook een heel fijn product.

      Verwijderen
  2. Wat tof om te horen dat dit merk één van je favoriete merken is! Ik heb dit merk geloof ik nog nooit gebruikt...Oh, dat is niet waar. Eén keer een scrub. Deze foam lijkt me heerlijk én handig in gebruik!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je reactie. De scrub van Therme is ook erg lekker, die ik heb ik onlangs nog gebruikt.

      Verwijderen
  3. Ik vind foaming douchgels altijd heerlijk! Wat fijn dat deze ook beter is voor het milieu

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit lijkt me een heel fijn product! Ik vind het ook mooi meegenomen dat Therme rekening houdt met het milieu!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt me heerlijk. Ik ben dol op douche foams!

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe