Winactie Opi Brazil Mini Pack

16:02:00


Omdat ik nu net mijn blog ben begonnen heb ik een leuke winactie. Één van jullie kan de bovenstaande Mini Pack van Opi Brazil Collection winnen!





Wat moet je doen?

1. Volg mij op Bloglovin en like dit artikel

2. Laat een reactie achter bij dit artikel met daarin duidelijk je naam en je e-mailadres en laat mij weten welke stappen je hebt ondernomen.

Je kan mij eventueel ook volgen via:
Twitter  en Instagram

Deze actie loopt t/m 14 mei. De winnaar ontvangt van mij een e-mail.

Liefs Lonnie


You Might Also Like

16 reacties

  1. Wat een leuke winactie en wat een geweldige nagellakjes! Ik heb je gevolgd op Facebook, Bloglovin en op Twitter. Ik hoop dat ik kans maak! XX En veel succes en plezier met bloggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke winactie! Ik heb net je blog ontdekt en volg je nu op bloglovin, facebook en twitter. Ik heb dit artikel geliked op bloglovin en ik heb je winactie even geretweet op twitter :-) Ik wens iedereen veel succes toe :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke winactie, mooie lakjes!
    Ik doe graag mee, volg je op Bloglovin, Facebook, Twitter & Instagram! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke winactie! Alleen heb ik zo een setje ook pas gewonnen, dus ik gun het iemand anders <3 Veel succes iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een toffe winactie! Deze nagellakverslaafde doet hier heel graag aan mee :-) Ik volg je via Bloglovin' én het op 'like' geklikt. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke actie! Helaas geen social media maar ga je site zeker vaker bezoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieve winactie zeg! Ik doe graag mee! :) Ik volg je op Bloglovin', heb dit bericht als 3e geliked en volg je op Twitter. Daarnaast heb ik je een verzoek gestuurd om je te volgen op Instagram, maar ik geloof dat je dat nog moet goedkeuren, maar als je dat hebt gedaan volg ik je daar dus ook ;) Mijn e-mail is trouwens beautiliciousworld@live.nl :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke win actie! Ik heb alles gedaan en het artikel geliked. Volg je op twitter en een verzoek tot volgen gedaan op instagram.
    Lieve groetjes Mandy. mandybosnails@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gevolgd op twitter (@rantsandbeauty), bloglovin en instagram (@grumzz_) :D
    Mailadres is nienkenijenhuis at hotmail.com. Superleuke winactie, ik heb nu 1 lakje van OPI (een shatter lak van de action :') ) maar ze hebben zulke prachtige lakjes <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauw heel erg leuke win-actie zeg! ik volg je nu via bloglovin! ik hoop op nog meer artikels van je over beauty! liefs, Rachelkromdijk@gmail.com www.Rachelkromdijk.nl x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk zeg! Ik doe mee, ik volg je op Bloglovin en heb het artikel geliked!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat lief dat je meteen al een winactie organiseert :-) Veel succes aan iedereen die mee doet. En veel succes met de opstart van je blog nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Great post, dear!

    theprintedsea.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke winactie! Je hebt een erg leuk blog. Ik doe heel graag mee met je winactie. Ik volg je nu op bloglovin en heb het artikel geliked. Groetjes Ilse (infnails@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Supertof! gek op OPI natuurlijk! Ik volg je twitter en instagram ook. Je zou me kunnen bereiken op contact@seasonwithlove.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke actie, ik doe op nog heel graag mee :D

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe