DIY Fragrance Sticks

06:29:00



Fragrance Sticks, iedereen kent ze wel als je ze ziet. Bijna in elke winkel verkrijgbaar. Lange stokjes die je in een geurende vloeistof moet zetten in een elegant vaasje.
 
Ik gebruik regelmatig geurkaarsen of een olie brandertje. Maar zo nu en dan maak ik zelf geurstokjes voor in de woonkamer en toilet. Graag wil ik deze eenvoudige DIY met jullie delen!

Wat heb je nodig:

  • Babyolie
  • Parfum olie of eterische olie
  • Sateprikkers
  • Vaasje

Hoe maak je het:
In het vaasje doe je 15ml eterische
olie dat zijn ongeveer 30 druppels voor een kleine hoeveelheid. Daarna voeg je babyolie toe tot het vaasje volledig gevuld is. Alles goed mengen en omgekeerd zet je de sateprikkers er in je kan deze ook vervangen door bamboe stokjes. Je kan zo nu en dan de stokjes omdraaien dat doe ik zodat de geur zich nog beter kan verspreiden.

Houd jij ook van heerlijke geurkaarsen en Frangrance Sticks? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

Follow on Bloglovin

You Might Also Like

19 reacties

  1. Ja! Heb alles in huis. Hou alleen van citrusluchtjes. Ga dus NU dit maken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je reactie. Is het gelukt?

      Verwijderen
  2. Wat een leuke DIY. Ik ben gek op geurstokjes maar diegenen die ik lekker vind zijn vaak zo duur. Ik vind dit een super idee.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je reactie. Dit is stukken goedkoper en super makkelijk te maken.

      Verwijderen
    2. Ja maar vind mn satestokjes wel dun. Was heel de dag buiten maar het ruitkt subtiel.

      Verwijderen
    3. poreuzer prikkers kan je kopen eventueel, die nemen de geur beter op. Nog beter zijn de speciale 'reed sticks' die wellicht online te koop zijn als je er op zoekt. Ik heb gekozen voor iets minder poreuze satéprikkers omdat ik weet dat deze gemakkelijker verkrijgbaar zijn.

      Verwijderen
  3. Hee wat een leuk idee zeg, waarom heb ik hier nooit aan gedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ontzettend leuke DIY, ga ik zeker een keer proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zodra ik door mijn fragrance sticks stash heen ben ga ik het ook zelf maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Handig bedacht, schattig vaasje ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je voor deze DIY. Ik loop vaak te klooien met die setjes die je koopt. Maar dit is echt een uitkomst!

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe