Fashion Musthave: Maxi rok

06:23:00

http://limitedfashion.nl/maxi-rok/
Bron foto

Het is helemaal de trend van deze zomer de maxi rok zonder split of met split. Ze zijn ideaal voor de warme zomerdagen en zorgt voor verkoeling aan je benen. Je kan ze combineren met sneakers, hakken en sandalen. Een leuke strakke top of juist lekker nonchalant dragen met een losse shirt of crop top en natuurlijk afmaken met mooie accessoires. Vandaag deel ik een aantal mooie en betaalbare maxirokken met jullie.


HEMA
rok
Bron
Ik heb zelf onlangs deze maxi rok gekocht bij de Hema voor €15,00. Ik had deze vandaag aan met een zwart strapless topje, een brede zwarte riem en gouden sandalen, gouden armband, gouden ring en gouden oorbellen.

Fashionchick

Rok
Bron
Deze rok is van Fashionchick met elastiek in de taille. Dit is een mooie koraal kleurige maxirok voor €49,95

Hennes & Mauritz

rok
Bron
Een lange, licht uitlopende rok van zacht tricot met elastiek in de taille en steekzakken. Deze maxi rok is van de H&M en is in de kleuren: zwart, cognacbruin, donkergrijs, beige, rood en met blauwe print verkrijgbaar voor €14,99.

Loavies

http://www.loavies.com/zwarte-maxi-skirt.html

http://www.loavies.com/zwarte-maxi-skirt.html
Bron
Deze maxi skirt is ideaal voor de warme dagen, want deze is heerlijk luchtig. en verkrijgbaar in zachtroze en zwart. Er zit een mini rok in bevestigd en de voorkant is half open door de overslag. De maxi skirt is verkrijgbaar bij Loavies voor €19,95.

Hebben jullie ook al een een maxi rok/skirt in je gaderobe, en hoe combineer jij de rok? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs Lonneke

Follow on Bloglovin

You Might Also Like

20 reacties

  1. Ik vind die van de Hema het leukst! Een ootd foto was ik wel nieuwsgierig naar als ik lees hoe en waarmee jij de rok gecombineerd hebt! ;-) Zelf heb ik (nog) geen maxi rok. Lijkt me wel heerlijk zitten! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je reactie. Ik heb sinds gisteren een nieuwe camara dus ik zal in de toekomst ook leuke combinatie's van kleding online zetten :-D

      Verwijderen
  2. Ik vind maxi skirts & dresses echt heel mooi, maar ik ben er zelf nog steeds niet in geslaagd een mooie of passende te vinden. Ik hoop echt dat ik er deze zomer eentje tegenkom!

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je reactie. Ik hoop dat je gauw een mooie maxi rok vind. Het zit echt lekker en je kan er veel mee combineren.

      Verwijderen
  3. Reacties
    1. Dankjewel voor je reactie. Ja die vond ik zelf ook eg mooi!

      Verwijderen
  4. I love maxiskirts! Ik heb er denk ik een stuk of zes zelfs. Ik vind deze van loavies ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je reactie. Wat heb je veel zeg! Ik begrijp het wel, ze zijn super leuk!

      Verwijderen
  5. Had best die zwart gouden outfit willen zien. Heb toevallig 1 knalroze maxirok gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je reactie. Wat een leuk een knolroze, ik zou er ook nog één in een roze tint willen hebben. Ik heb nu net een nieuwe camera dus ik zal in de toekomst een keer een outfit online plaatsen.

      Verwijderen
  6. Supermooi!
    Vooral die van Loavies vind ik pretty!
    Heb zelf nog geen maxi, maar denk dat ik misschien wel eens daarvoor zal kijken deze zomer ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je reactie. Die van Loavies is ook er leuk. Ik raad het je echt aan want het zit heerlijk!

      Verwijderen
  7. Ik vind die op de eerste foto wel heel mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je reactie. De eerste maxi rok vind ik ook erg mooi.

      Verwijderen
  8. Wat een leuke maxi rokken ! Ik zie ze steeds vaker, en ik begin ze ook steeds leuker te vinden !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je reactie. Ik had het zelfde, en nu ben ik erg blij me de maxi rok die ik heb.

      Verwijderen
  9. Ze zijn erg leuk maar staan niet echt bij mij, dit omdat ik best wel klein ben en dan nóg kleiner lijk :') ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het een geweldige trend, ik heb er alleen geen. Of ik kan er niet aan wennen of het staat me gewoon niet, maar ik vind het zo leuk :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je reactie. Ze zijn ook leuk, misschien moet je nog tegen de juiste aanlopen :-D

      Verwijderen

Instagram

Subscribe