Hema etui voor je lipgloss/lipstick

05:42:00



 Onlangs had Beautyill een artikel geschreven over de H&M pencil etui voor je lipgloss en lipsticks. Ik vond dit echt een geweldige oplossing. Aangezien ik altijd mijn lipgloss en lipstick los in mijn tas heb zitten was dit gewoon een mooie opberg oplossing.


Nu heb ik geen H&M bij mij in de buurt helaas, dus ik ging bij de Hema een kijkje nemen of ze zoiets hebben. De Hema had dan niet speciale etui voor je lipgloss en lipstick maar wel een gewone etui die bijna hetzelfde is als die van de H&M. Deze heb ik zonder twijfel direct meegenomen zodat ik nooit meer mijn lipgloss kwijt ben in mijn tas.


Deze etui van de Hema kan je vinden bij alle pennen en etui's. De prijs is ook nog eens leuk, ik betaalde er €2,95 voor. Deze etui is neon roze met een zilvere rits.

Ben jij ook altijd je lipgloss en lipstick kwijt in je tas? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

You Might Also Like

9 reacties

  1. Schattig etuitje <3 Ook echt precies de kleur waar ik van houd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je reactie. Ik vind de kleur ook erg gaaf!

      Verwijderen
  2. Oh handig! Ik ben inderdaad altijd aan het rommelen in m'n tas om m'n lipsticks terug te vinden, dus dit is zeker een goede tip!

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Slim idee! Zo beschadigen de producten niet. Daar heb ik namelijk altijd last van.

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe