L'Oréal Paris Color Riche Quad S4 Tropical Tutu Palette

07:02:00

 
Ik heb meerdere oogschaduw palette van L'oreal. Ik vind de prijs en pigment van de oogschaduwen erg goed. Ik heb veel bruintinten qua oogschaduw en dit was voor mij de eerste oogschaduw palette die hiervan afwijkt. De aandacht trok me vanwege de mooie en frisse kleuren combinatie. Iets wat goed bij de zomer past vind ik.


Dit zegt L'oreal over de verschillende palette:

Het creëren van onweerstaanbare ogen was nog nooit zo makkelijk als met de Color Riche Quad oogschaduw; de perfecte oog make up in slechts 4 stappen! Of je nu voor Luminous, Essential of juist Shocking gaat, ieder palet bestaat uit prachtig op elkaar afgestemde kleuren.

De oogschaduw van L'oreal zit in een mooie simpele verpaking maar oogt door de goude deksel toch wel chic vind ik. De oogschaduwen zitten in een bepaalde vorm in het palette. L'oreal heeft voor elke kleur palette een ander vorm waar de oogschaduwen inztten.


Als je het dekseltje van het palette opent zie je onderin een kleinsponzig aplicator om de oogschaduw aan te brengen. Zelf gebruik ik liever mijn eigen make-up kwasten voor het aanbrengen van oogschaduw.

Er zitten in totaal 4 verschillende kleuren oogschaduw in dit paletje, die bij elkaar gecombineert kunnen worden. Maar voor een wat lichtere ooglook kan je 2 kleuren oogschaduw combineren.


Het zijn mooie frisse zomertinten met een shimmer erin. Alle kleuren hebben koele ondertoon. De pigment van deze oogschaduwen zijn goed. Ik maakte de swatches met een droge vinger op een droge huid. En toch springen de kleuren er uit!







Ik vind het een frisse, mooie look met zomerse kleuren! Door de koele tinten is het mooie te combineren bij kleding in een mintgroene kleur zoals ik dat hier heb gedaan.

L'Oréal Paris Color Riche Quad S4 Tropical Tutu Palette is verkrijgbaar voor €14,99 bij verschillende drogisterijen en online.


Wat vinden jullie van het resultaat, is deze look iets voor jou? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

Follow on Bloglovin

You Might Also Like

20 reacties

  1. Mooi palette! Ik heb laatst een palette van L'oreal met bruin/nude tinten gekocht, ook erg goede pigmentatie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O hier zou ik nooit voor kiezen maar toch zijn het mooie kleuren. Oranje WK look kan ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf palette! De groene kleur vind ik super mooi. Ik ben ook benieuwd naar de nude tinten van L'Oréal.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw dat ziet er echt ontzettend mooi uit die kleuren zijn echt prachtig.
    Ik vind trouwens de foto van je header ook erg mooi!
    Leuke blog heb je, neem je ook eens een kijkje op die van mij?

    Love, Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een onwijs gave kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een goede pigmentatie zeg! Dat had ik niet zo snel verwacht, heb zelf nog geen ervaring met de oogschaduws van L'Oréal!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig palette! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend mooie pigmentatie! Ik hou niet zo van dit soort kleuren maar echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi palette het zijn niet mijn favo kleuren maar de pigmentatie is echt top! Fijne review

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi zeg, ik had zoveel pigment niet verwacht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw! Prachtige kleuren, heel gaaf! XX Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lijkt me echt een prachtige palette. Ik houd alleen bij mijzelf niet zo bij kleurtjes maar het staat andere altijd prachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Waaaaauw, wat zijn die kleuren onwijs mooi fel zeg. Hele fijne zomerse kleurtjes, prachtig <3

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt hele mooie kleuren en het staat je ook echt super x

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe