Nail art: Just Peachy

06:33:00


Vorige week slaagde ik er voor mij gevoel niet helemaal in een leuke nail art, toch kreeg ik onwijs veel leuke reacties. Gisteren had ik spontaan een ingeving voor een nail art en dit is het resultaat geworden! Ik vind hem zelf eigen best wel leuk geworden, past ook weer mooi bij de zomer.







Wat ik voor deze nail art gebruikte:

* L'oreal Sex on the Peach
* Opi Alphine Snow
* Glitzerland
* Catrice C07 Sweet Glitzteen



Hoe ik het heb gemaakt:

Ik heb op mijn duim en middelvinger eerst twee lagen goude lak aangebracht van Opi Glitzerland. Daarna heb ik daar twee lagen Catrice Sweet Glilzteen overheen gedaan. Dit is een zand lakje maar dekte niet super goed en heb het daarom met gouden lak gecombineerd.

Op mijn ring vinger heb ik twee lagen perzik kleurige lak aangebracht van L'oreal Sex on the Peach, en er een klein steentje erop geplakt in de vorm van een hartje, easy. Oke nu de wijsvinger en pink. Ik heb deze twee nagels eerst wit gelakt met Opi. Daarna heb ik met een klein kwastje strepen in de breedte gezet in de kleur goud van Opi en de perzik kleur van L'oreal. Ik heb het wat speelser gemaakt door de strepen in verschillende breedte te zetten.







Wat vind je van deze nail art? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke


Follow on Bloglovin

You Might Also Like

22 reacties

  1. Wat een gave nailart, heerlijk zomers! Ik wil dit ook maken haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat goud met rose topper is echt heel mooi gecombineert! Prachtige nailart weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan zeg! Ik heb ook net een nagel artikel op m'n blog online gezet, toevallig!! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je reactie. Wat leuk, ga zeker kijken.

      Verwijderen
  4. Wauw de kleurencombinatie bij de streepjes is heel mooi! Erg leuk gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een prachtige en creatieve creaties. Heeeel mooi gemaakt <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die kleurencombi is echt geweldig zeg! Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe