Nail Art: WK 2014 Nederland - Australië

09:10:00



Vandaag mijn eerste nail art van dit WK, erger nog dit is de eerste keer ooit dat ik voor het WK een nail art heb gemaakt! Ik heb gekozen voor goud, omdat Nederland gewoon nu voor Goud gaat toch! Dus op elke vinger behalve de wijsvinger heb ik gouden glitter lak laten terugkomen. Op mijn wijsvinger heb ik oranje met licht oranje tijgerprint gemaakt. Eigenlijk had ik achteraf gezien iets met een leeuw moeten doen. Mijn pink en wijsvinger oranje en ja de Nederlandse vlag mag natuurlijk niet ontbreken op mijn ringvinger.

Ik heb de volgende nagellakken gebruikt:

Oranje nagellak van de Hema nr. 08-Hurry Red
Blauwe nagellak van de Hema nr. 20-Quick Jeans
Witte nagellak van OPI Alphine Snow
Gouden nagellak Hema nr. 859
Gouden glittersnagellak van DA Special & Effect
Rode nagellak van L'oreal nr 401- Rouge Pin Up



Ik had geen enkele oranje nagellak, maar voor het WK heb ik een uitzondering gemaakt en heb ik er één gekocht. Ik wilde met licht oranje en donker oranje een tijgerprint maken. Ik heb dus de oranje nagellak apart gemengd met wit zodat ik ook een licht oranje kleur had voor deze nail art.

Ik hoop dat morgen het Nederlands elftal ons weer zal verbazen met heel veel goals!!!

Heb jij ook een leuke nail art voor het WK of een leuke outfit? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

Follow on Bloglovin

Instagram


You Might Also Like

20 reacties

  1. Wauw, hele leuke nail art <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele geslaagde nail art! :D ik pas m'n ooglooks en nailart ook aan aan het WK nu, haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je reactie. Wat leuk zeg!

      Verwijderen
  3. Wat creatief, toch leuk om een beetje in de wk stemming te komen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je reactie. Ja ik ben nu helemaal klaar voor morgen :-)

      Verwijderen
  4. Wat een gave nailart! Erg leuk gedaan! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ziet er heel goed uit, leuk gedaan ! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw echt heel mooi gedaan! Die tijgerprint vind ik super, ik zou het zelf niet kunnen!

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend leuke nailart ook erg leuk met de topcoat.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk al die verschillende WK inspired nailarts!!

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe