Review: Essie Pink Diamond & Sparkle on Top

07:14:00


Essie Pink Diamond en Sparkle on Top zijn twee frisse lakjes. Nadat ik gisteren mijn handen en nagels weer heerlijk met een weekelijks badje had verzorgt, heb ik het af gemaakt met deze twee mooi lakjes van Essie.



Essie Pink Diamond



Essie Pink Diamond, is een mooie roze parelmoer kleurige lak. Ik vind de kwastjes van Essie altijd ideaal, ik hoef er maar een keer over mijn nagel overheen te gaan en dan zit de nagellak er goed op.
Ik had drie laagjes nodig voor een volledige dekking. Toch viel mij op dat Pink Diamond een beetje streept, wellicht dat jij dit ook op de foto's terug ziet. Deze nagellak van Essie droogt vrij snel, voor mij dus echt een plus punt. Ik ben erg blij dat ik deze in mijn stash heb!

Sparkle on Top


Essie Sparkle on Top is een transparante nagellak met lichtgevende en holografische glitters. Ik heb voor het gewenste effect twee lagen aangebracht. De nagellak is makkelijk aan te brengen. De substantie is misschien iets dikker dan je gewend, hierdoor heeft de nagellak wel een wat langere droogtijd nodig. Ik ben erg blij dat ik deze heb, het effect subtiel maar maakt het wel af.

Wat vind je van deze Essie nagellakken, of heb je deze toevallig al één van deze nagellakken? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke


Follow on Bloglovin



Instagram



You Might Also Like

34 reacties

  1. Ah ik vind Pink Diamond zó mooi! Ik heb hem zelf ook en als ik hem op doe blijft hij me weer verassen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je reactie. Dit Essie lak heeft mij ook zeker verrast!

      Verwijderen
  2. Oh deze zijn zo mooi! Dat roze kleurtje is echt prachtig

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh wauw wat zijn ze perfect mooi samen. Juist dat subtiele vind ik heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat staat dit je fantastisch! Hele mooie, lieve combi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige lakjes. Ik heb 2 budget varianten die op de roze lak lijken! Echt super leuk deze combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je reactie. Wat leuk dat je twee soort gelijken lakjes hebt hiervan.

      Verwijderen
  6. Mooie nagellakjes! Essie heeft zulke mooie en fijne nagellakjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je reactie. Ik ben ook een groot fan van de Essie lakjes.

      Verwijderen
  7. Mooie kleurtjes en de 2 samen zijn helemaal fantastisch <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Pink Diamond vind ik wel een erg lief kleurtje en Sparkle on Top vind ik wel echt wat toevoegen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je reactie. Ik vind ook dat Sparkle on Top het helemaal afmaakte.

      Verwijderen
  9. Leuke en schattige combinatie, Pink Diamond heb ik ook zelf vind ik hem ook erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je reactie. Wat leuk dat je deze ook hebt.

      Verwijderen
  10. wauw ziet er super uit prachtige kleurtjes! x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is echt zó leuk!
    Ik ben nogal fan van roze nagellak en volgens mij is elk meisje wel gek op glitters.
    Dit is dus echt helemaal wat voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je reactie. Dit is de perfecte meisje, meisje nagellak inderdaad.

      Verwijderen
  12. Pink Diamond heb ik zelf ook, vind ik erg mooi! Het glitterlakje vind ik ook mooi uitzien :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De roze lak is amazing! Samen vind ik ze ook heel bijzonder!

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe