Review: Hema Hello Mirror Guess My Age

06:58:00


Sinds kort heeft de Hema een twee nieuwe verzorgingslijnen uitgebracht, namelijk de Hello Mirror Guess My Age voor de doelgroep:
  • ‘it’s my beautiful skin day’: speciaal voor de jonge huid onder de 30 jaar
  • ‘hello mirror guess my age’: met anti-agingproducten speciaal voor de huidtypen 30+, 40+ en 60+.
Ik was nieuwsgierig naar deze budget gezichtsproducten. Ik heb de serum, oogcrème en dagcrème gekocht voor 30+.Vandaag vertel ik je wat ik er van vind, kijk je mee!



De verpakkingen zijn strak in zwart wit en voor de 30+ lijn met paarse accent kleuren.

Dit zegt HEMA over de nieuwe verzorgingslijn:

De nieuwe huidverzorgingserie it’s my beautiful skin day van HEMA Beauty bestaat uit verschillende hydraterende gezichtsproducten: van reinigers tot dag,- en nachtcrèmes, maskers en een extra herstellend serum. De formule is verrijkt met Aquaxyl™, een hydraterend complex met een vochtvasthoudend en herstructurerend effect. Het zorgt dat de huid zacht en glad wordt. 

De producten van deze lijn zijn allemaal dermatologisch getest.  


Repairs + Boosts Serum

 Het serum zit in een pompflacon en daardoor hygiënisch in gebruik.

Naast mijn dagcrème gebruik ik ook regelmatig een serum voor mijn gezicht. Het serum dien je aan te brengen na het reinigen van de huid en voor het aanbrengen van je dagcrème. Het serum kan prima in combinatie met make-up gebruikt worden. Je kunt het gebruiken voor je gezicht, hals en decolleté. Dat doe ik dan ook, net als de dag- en nachtcrèmes overigens.

De inhoud van het serum is 30ml. Dit zegt HEMA over het Serum:

Ingredienten:

In het serum zit ook Celligent om het herstel en beschadigde cellen te ondersteunen. Er zit ook Matrixyl 6 in dat ervoor zorgt dat de huidstructuur egaliseert.

de geur en structuur:
Ik vind het zelf een subtiele lekkere frisse geur. De structuur is luchtig. Zodra je het serum op je huid aanbrengt vervliegt de geur vrij direct. Het smeert gemakkelijk uit. Maar het geeft mijn huid niet dat extra zachte gevoel wat ik wel van andere serums ben gewend.

Conclusie:
Het is een prettig serum zeker voor de prijs. Maar ik ervaar niet dat het mijn huid gelegaliseerd en gladder word. De geur is aangenaamd en niet overheersend. Er zitten wel parfumstoffen in de serum maar niet heel veel. Aangezien er dus maar zo weinig parfum in het serum zit is er maar een hele kleine kans op een irriterende reactie.

Anti-wrinkle + soft focus Eye Cream

De oogcontourcrème zit in een handige knijptube.

De Anti-wrinkle oogcrème zit in een handig knijptubetje. De crème bevat een lichtgewicht formule en is speciaal ontwikkeld voor de tere huid rond de ogen. Deze crème voed en beschermt en zorgt voor een frisse uitstraling.

Ingredienten:

De oogcreme is verrijkt Gatuline Radiance, dit zorgt ervoor dat de donkere kringen rondom je ogen afnemen. Matrxyl Synte helpt weer tegen fijne lijntjes en kraaienpootjes.

De geur en structuur:






De oogcreme heeft een hele subtiele geur die je nauwelijks ruikt. De structuur lijkt op een gelcreme. Als je het aanbrengt, vooral s'morgens is het heerlijk verfrissend. Er zit 15 ml in de tube, lijkt weinig maar deze oogcreme is zuinig in gebruik.

Conclusie:
Het is een prettige oogcreme en voornamelijk voor s'morgens heerlijk verfrissend. Zuinig in gebruik en een goede budget oogcrème.



Boosts + Protects, SPF 10 Day Cream

 
De dagcreme is voor mij mijn eerste kennismaking met een anti-rimpelcreme. Hiervoor gebruikte ik altijd zonder anti aging cremes van verschillende merken.

Ingredienten:



De dagcrème is verrijkt met Gatuline Radiance, wat zorgt voor een perfecte huid met een anti-verouderende werking en Celligent beschermt je huid en stimuleert de celvernieuwing waardoor  je huid in topconditie blijft. Ook zit er een SPF 10 in tegen de UV-stralen.

De geur en structuur

De dagcrème heeft een subtiele geur, niet heel bijzonder en vervliegt vrij direct weer. De substantie van de dagcrème vind ik er fijn deze is lekker luchtig.

Conclusie:
Ik vind de dagcreme erg prettig smeren en ruikt heel subtiel. De dagcrème bevat SPF10. Niet genoeg om je gezicht te beschermen op een zonnige dag, maar een prima basis. De dagcreme trekt goed in, en kan hierna direct beginnen met mijn make-up routine.

Prijzen:
hello mirror guess my age serum €4,50 inhoud 30ml
hello mirror guess my age oogcreme €4,50 inhoud 15ml
hello mirror guess my age dagcreme SFP 10 €4,50 inhoud 50ml

Ik ben vind dat de Hema goed heeft gedaan om deze nieuwe lijn op de markt te brengen. Alle producten zijn allemaal onder de €5,00 per stuk dus voor iedereen betaalbaar.

Gebruik jij weleens gezichtsproducten van de Hema? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

Follow on Bloglovin

You Might Also Like

29 reacties

  1. Nee zelf gebruik ik geen gezichtsproducten van de Hema. Ik heb er wel over getwijfeld totdat ik een test tegen kwam van anti rimpelcremes en ben toen op de creme van de lidl uit gekomen. Maar ik blijf nieuwsgierig naar deze lijn van de Hema ook omdat het lekker betaalbaar is! Mss de oogcreme maar eens proberen of de serum...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je reactie. Klopt ik heb ook positieve verhalen gehoord over de crèmes van de Lidle.

      Verwijderen
  2. Van de hema heb ik nog nooit gezichtsproducten uitgeprobeerd. Het serum lijkt mij een lekker fris product en ik hoor er veel goede verhalen over.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je reactie. Het serum is erg lekker inderdaad.

      Verwijderen
  3. Normaal koop ik niet vaak producten bij de hema maar deze klinken wel redelijk. Ze zien er ook mooi uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb dit nog niet geprobeerd maar wel de dag en nacht crème, die zijn erg fijn!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je reactie. De nachtcrème heb ik nog niet geprobeerd, deze wil ik ook nog gaan proberen.

      Verwijderen
  5. Hmm, opzicht lijken het fijne producten maar ik geloof niet dat de beloftes waar zullen komen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je reactie. Ik kan alleen zeggen wat mijn ervaringen zijn. Ik merk wel dat bij de dagcrème mij huid beter eruit is gaan zien.

      Verwijderen
  6. Fijn review! Zelf gebruik ik de gezichtsreiniger van de Hema :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je reactie. Ik ben benieuwd naar de gezichtsreiniging van de Hema, zou een mooie aanvullen hierop zijn.

      Verwijderen
  7. Ik heb nog nooit gezichtsverzorgingsproducten van de Hema geprobeerd. Deze klinken wel fijn en ook de prijs is leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je reactie. Dit is ook mijn eerste ervaring met de gezichtsproducten van de Hema. Als je huid niet te veel nodig heeft is het een ideaal product.

      Verwijderen
  8. Vooral de oogcrème lijkt me wel heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je reactie. Deze oogcrème is ook erg prettig en verfrissend.

      Verwijderen
  9. Wat een prachtige strakke verpakkingen! Fijn dat de oogcrème in een tubetje zit. Hygiënisch en makkelijk te doseren. 15 ml is prima formaat! Fijne review!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je reactie. Zeker een pluspunt dat de oogcrème in een tube zit uit hygiënisch oogpunt.

      Verwijderen
  10. Fijne budgetlijn! Ze lijken me best ok

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De producten klinken er goed. En vooral de prijsjes zijn erg fijn. Super !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hello, ik was zoeken een serum voor 32 jaar, ik heb combineerd huid, kan je zeggen als de serum romig is? bedankt

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe