Review: OPI Avoplex Hi-Intensity Hand & Nail Cream

05:58:00



OPI heeft mooie kwaliteit nagellakken, handverzorging en voetverzorging in hun assortiment. Naast dat ik nagelakken van OPI heb, gebruik ik ook regelmatig de Hand & Nail Cream van OPI. Omdat ik dagelijks veel met mijn handen bezig ben merkte ik dat mijn conditie van mijn handen en nagels hard achteruit gingen. Ik was dus opzoek naar een goede handverzorging en kwam uit bij OPI Avoplex Hi-Intensity Hand & Nail Cream.


Dit zegt OPI over de Hand & Nail Cream
Intensief voedende crème in handige tube voor optimale verzorging van extreem droge, zwaar 'overwerkte' handen. Voedt handen en nagels en herstelt de elasticiteit.
Advies: Meerdere malen per dag aanbrengen op de rug van de hand en gelijkmatig verdelen.
Tip: Bij herhaaldelijk gebruik krijg je een soepelere huid, zachtere en jongere handen én flexibelere nagels


De Hand & Nail Cream zit in een handig tube wat ik zelf hygiënisch vind en heeft een klik dop. Je kan de creme goed doseren en smeert gemakkelijk uit.

Ingrediënten:


Er zitten verzorgende ingredienten in de Hand & Nail Cream van OPI zoals cacao boter, kreatine, shea butter, avocade olie en amandel olie.

De geur van deze Hand & Nail Cream is erg lekker, fris en fruitig.  De Hand & Nail Cream voelt licht aan en trekt binnen een paar minuten in en geeft meteen een verzorgd gevoel.

Dit zegt OPI over Avoplex
Avoplex voor een complete verzorging van je handen, nagels en nagelriemen en een zijdezachte huid.
Door je nagels regelmatig op de juiste manier te verzorgen, blijven ze mooi, stevig en gezond. Iedere nagel en nagelriem heeft olie nodig. Olie zorgt ervoor, dat de nagels en nagelriemen gevoed worden, waardoor de conditie verbetert. Ook je handen hebben behoefte aan voeding en hydratatie. Dit verbetert de elasticiteit van de huid en zorgt voor een stralende look!
Elk product uit de Avoplex lijn bevat diepwerkende anti-oxidanten, vitamines en avocado olie. Deze bestanddelen lijken veel op de huideigen natuurlijke oliën. Avoplex producten bevatten geen minerale oliën, lanoline of ingrediënten op basis van petroleum, die lifting van kunstnagels kunnen veroorzaken.

Het Avoplex systeem bevat in totaal zeven producten van een fijne handcrème tot en met een Cuticle Oil to go.

Conclusie:
Ik merk echt dat door de bestandsdelen van de Hand & Nail Cream, mijn handen een stuk beter eruit zien. Ik kan eerlijk zeggen dat dit product waar maakt wat het beloofd, het is een ideale crème als je droge handen en nagelriemen hebt. Ik gebruik dit zelf 2x per dag. Het is een duurdere handcrème maar ik vind de prijs en kwaliteit echt in verhouding staan.


OPI Avoplex Hi-Intensity Hand & Nail Cream is verkrijgbaar voor €13,25 - 50ml bij o.a. Douglas, DA en online.

Gebruik jij regelmatig een voedende handcrème? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

Follow on Bloglovin



You Might Also Like

11 reacties

  1. Fijne revieuw, lijkt me een erg prettige handcrème

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het best prijzig voor een handcrème, dan zou ik liever een OPI lakje kopen denk ik haha. Maar het ziet er wel goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mij ietsje aan de dure kant, maar hij lijkt me erg fijn voor mijn droge handen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hm is mij wel iets te duur voor een handcreme, al helemaal omdat ik nooit de tijd neem ervoor hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt goed! Al vind ik hem wel wat aan de dure kant voor een handcrème.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze lijkt me best fijn! Alleen wel wat prijziger, maar als de kwaliteit goed is maakt dat niet zoveel uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor een goede handcreme wil ik ook best iets meer betalen. Deze klinkt heel fijn, ik denk dat ik er eens naar ga kijken. Heb de laatste tijd zulke droge handen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Klinkt zeer goed! Deze kan ik echt goed gebruiken, ik heb vaak droge handen :). Ik wist niet dat OPI ook handcreme had hhaha, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeh la la, dit klinkt veelbelovend! Ik heb enkele lakjes van OPI, maar nog geen verzorgingsproducten.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goede review! Ziet er een fijne handcrème uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe