Review: OPI Got On The Blues For Red

08:35:00





Ik was een tijd geleden op zoek naar een mooie klassieke donkerrode kleur. Ik vind dit altijd wel classy en chique staan. Ik kwam al gauw bij OPI terecht want die hebben verschillende mooie donkerrode nagellakken in hun assortiment.


De kleur van OPI Got On The Blues For Red kan je omschrijven als wijnrood. De inhoud van het flesje is 15ml. Het kwasjes van de nagellakken van OPI zijn altijd mooi breed wat ik persoonlijk erg fijn vind, hierdoor kan de lak gemakkelijk aanbrengen in één keer. Bij twee laagjes dekt deze lak volledig. Ik ben zelf groot fan van OPI de lakjes zijn altijd mooi creamy en hebben vaak een mooie finish.

OPI Got On The Blues For Red is verkrijgbaar bij o.a. Douglas en DA voor €14,25.

Wat is jullie favoriete kleur rood? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

Follow on Bloglovin

You Might Also Like

24 reacties

  1. Ik vind deze kleur altijd supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kleur, je nagels zien er ook perfect verzorgd uit! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh mooi zeg en wat heb je een mooie verzorgde nagels!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oef! Voor mij veel te donker rood!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave kleur zeg! Ik ben gek op donkere rode kleuren :) Hihi rood is zelfs de meestvoorkomende kleur in mijn stash!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waaauwieee wat een onwijs mooie kleur is dit zeg. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor mij is de kleur een beetje te donker, maar jouw staat hij heel leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wauwie dat is een hele mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw super kleur!!
    Erg leuk blog heb je ook. Ik volg je nu!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo mooi! Ik ben dol op rode lak!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kleurtje! Zelf heb ik weinig rode lakken, afvoriet heb ik ook niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauw hele mooie diepe rode kleur zeg prachtig! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie classy kleur! Staat je goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi kleurtje is het, mooie nagels heb je ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw wat een prachtige kleur! Ik houd hier altijd heel erg van!! X Liefs Florentine

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe