Review: OPI Next Stop ... The Bikini Zone

08:01:00



Deze nagellak van OPI komt uit de collectie Brazil Spring/Summer 2014 en dit vind ik ook één van de mooiste uit deze collectie. Veel van nagellakken van de collectie Brazil zijn creamy lakken, maar dit is de enige lak die niet creamy is.





Zoals je kunt zien is het een duochroom effect nagellak. De kleur is tussen lavendel paars tot groengrijs. Het kwastje is mooie breedt zoals je gewend bent van OPI, en lakt hierdoor gemakkelijk. Ik had drie laagjes nodig voor een volledige dekking. De nagellak droogt snel en bleef bij mij toch tot vier dagen mooi zitten.

OPI Next Stop...The Bikini Zone is verkrijgbaar bij o.a. Douglas en DA voor €14,25 15ml.

Ik ben heel erg benieuwd wat jullie van deze nagellak van OPI vinden. Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Doe jij ook al mee mijn winactie?

Liefs, Lonneke

Follow on Bloglovin

You Might Also Like

17 reacties

  1. wauw hele mooie kleur en foto's liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kleur! Vooral de finish vind ik erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeele mooie kleur, ook heel apart xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kleur! OPI is absoluut mijn favoriete merk nagellak <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oei, drie laagjes is wel veel. Dat ben ik niet helemaal gewend van OPI. Ik vind het kleurtje wel onwijs mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave kleur zeg! Jammer dat je er drie laagjes voor nodig hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb 'm ook! Maar die drie laagjes houden mij zo tegen... Al vind ik 'm best de moeite waard, hij is mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kleur! Ik ben niet zo'n fan van paars, maar vind deze tint met shine wel erg mooi :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WAUW deze is echt heel erg mooi meid. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi lakje! Doet me meteen aan een soort galaxy nails denken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi lakje, ook al hou ik normaal niet zo van metallic

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe