Win een paar Donchoo Diani blue suède slippers t.w.v. €79,95 via Miss Sentinelli!

05:40:00














 Bron


Ik vind de zomer qua schoenen altijd veel leuker dan in de winter. Het lijkt wel of er meer verschillende soorten zijn en vaak ook nog voor een betaalbare prijs. Nu zag ik deze leuke winactie bij Miss Sentinelli, 
namelijk leuk slippers winnen t.w.v. €79,95. Ik vond ze gelijk super gaaf en apart! Deze winactie deel ik dan ook graag met jullie!



Bron

De slipper is blauw suède met een echte leren zool. De band kan je op verschillende manieren om je been heen wikkelen. Super leuk onder een hippe korte broek of een omgeslagen spijkerbroek of een simpel jurkje.

Het mooie hiervan is als je deze bestelt bij slipperwereld.nl gaat een deel van de opbrengst naar schooltje in Nganda Slum midden in Nairobi onder de naam ‘Shining Star’. Dus je steunt ook nog eens een goed doel, leuk toch!

Je kan mee doen met deze winactie via Miss Sentinelli de winactie loopt van 5 juni t/m 19 juni. De winnaar wordt 20 juni op de hoogte gebracht via email en website.

Ga jij meedoen met deze leuke winactie? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

Follow on Bloglovin

You Might Also Like

8 reacties

  1. Oh wauwie! Erg mooi en apart, wij vrouwen krijgen nooit genoeg van schoenen, maar ook niet van leuke zomer sandaaltjes, deze is toch wel even een beauty! Ik doe zeker mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gaaf ik doe mee ik volg je nu op bloglovin! liefs en een goed weekend
    rachelkromdijk@gmail.com xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Rachel, Deze actie loopt bij Miss Sentinelli ;-) Jij ook nog een fijn weekend! xxx

      Verwijderen
  3. Ahh deze slippers zouden mijn nieuwe outfit helemaal afmaken!!

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe