Winactie: Herôme gift set

06:00:00



Het werd weer eens tijd voor een winactie. Ik vind het altijd erg leuk om mijn lezers iets cadeau te geven. Dit keer geef ik een Herôme gift set weg! Hierin zitten heerlijke verzorgende producten voor je handen en nagels. Lees snel verder en doe mee!





De set bestaat uit:

• Herôme Hand Cream Daily Protection 75 ml
• Herôme Nagelpotlood
• Herôme Natural Nail Whitener
• Herôme Nourishing Nail Oil
• Herôme Wonderpen
• Herôme Glass Nail File

Alles wat je nodig hebt voor een goede verzorging van hand en nagels.

Wat moet je doen om Herôme gift set te winnen:

  • Volg mij op Bloglovin en like dit bericht
  • Volg mij op Instagram
  • Laat hieronder een reactie achter met je e-mailadres
Op 19 juli sluit de winactie om 23.59 en de volgende dag mail ik de winnaar en maak ik het bekend op mijn blog.

Heel veel succes!

Liefs, Lonneke

Follow on Bloglovin

You Might Also Like

18 reacties

  1. Oooo wat een gave winactie! Ik doe graag mee, ik heb eigenlijk nog geen producten van Herome dus lijkt me leuk om deze gift set te winnen! Heb alles gedaan om mee te kunnen doen! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave winactie! Ik doe graag mee! Ik volgde je al op Bloglovin' en Instagram en heb het bericht nu ook geliked op Bloglovin' :) Mijn mail is beautiliciousworld@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een onwijs gave giveaway, hier wil ik zeker wel een kansje aan wagen! Ik heb veel last gehad van onverzorgde nagels, simpelweg omdat ik eigenlijk niet wist hoe ik ze op de juiste manier moest verzorgen. Omdat ik bij parfumerie Douglas werk weet ik nu de simpele trucjes en deze Herome set zou me zo enorm helpen! Ik volgde je natuurlijk al op Instagram en Bloglovin! Mijn mail adres is dvankalmthout@hotmail.com. Een hele fijne dag vandaag! Liefs, Denise <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dit! Die glasvijl lijkt me zo goed. Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super gaaf! Ik doe graag mee! Leuke winactie!

    Liefs nailsbyfml@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave winactie!! Herome is echt een fijn merk. Ik doe heel graag mee met je winactie. Ik volgde je al op bloglovin en het je artikel geliked. Mijn e-mail adres is infnails@hotmail.com ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat lief dat je een winactie houd! Ik doe mee! Ik volg je op bloglovin' en Instagram. Ook heb ik dit artikel geliked.

    iThinkPink@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aaaah dit heb ik ZO hard nodig, mijn nagels zijn er echt heel slecht aan toe! Ik heb de producten van Herome nog niet geprobeerd maar dat wil ik wel heel graag. Zou super zijn als ik win hihi :) Ik heb uiteraard alles gedaan! Ik kwam er achter dat ik je niet volgde op Instagram, HUH waarom niet !? Maar nu dus wel :) Liefs Mariëlle (instagram: Marielle1395, mariellemarkgraaff@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helaas geen instagramaccount.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ahhhh zo leuk! Dit wil ik!! :D

    Ik volg je overal (Instagram: StyleSandwich) en je kunt me bereiken op marloes@thestylesandwich.com!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tofffff, ik doe graag mee! Volgde je al op Instagram. Mijn mail is contact@seasonwithlove.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik maak graag kans, de Herome wonderpen is da best! <3

    Instagram: Sannes0
    Bloglovin: sannesa
    Mail: sanne.sigmond@gmail.com

    X Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gave winactie: ik heb 1 potje nagellak en een vijltje van Herome en vindt het een heel goed merk. Ik doe graag mee. Ik volg en like je via Bloglovin (melissavanstipdonkmaas) en Instagram (melissamaas1984). Gr. melissa (melissamaas@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuke actie! Ik doe graaag mee & heb alles gedaan ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat lief van je dat je dat aan één van ons weggeeft! Ik doe zeker mee en ik heb alles gedaan wat moest! Super leuke winactie :) Dit is mijn e-mail adres: selliesboetiek@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik doe mee!
    alles gedaan
    bloglovin; zoelouwerse
    instagram; zowiezo_
    zoe2308@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik doe graag mee! (Oeps, daarnet had ik mijn deelname verstuurd via het contactformulier, niet goed opgelet ;-) )
    Ik heb alles gedaan! mijn e-mailadres is beautybyjana@outlook.com

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe