Maybelline Coral Heat

07:07:00



Meerdere blogs hebben een artikel geschreven over de nieuwe limited edition Collor Show van Maybelline met vier Bleached Neons kleuren geschreven. En omdat ik zo enthousiast ben over het specifieke kleurtje Coral Heat wil ik dit graag met jullie delen.


De dekking is erg goed, ik had maar twee laagjes nodig. Het kwastje is mooi breed en lakt erg gemakkelijk, en droogt vrij snel. Omdat deze lak naar een matte finish neigt heb ik er een topcoat overheen gedaan van OPI. Ik hou persoonlijk meer van de glans.

De kleur is moeilijk vast te leggen, omdat deze in werkelijkheid nog feller is. Deze neigt niet naar pastel neon maar naar echt neon. Een super zomers kleurtje en het zal helemaal mooi afsteken bij een zon gebruinde huid. Het afhalen van de lak gaat net zo gemakkelijk als het aanbrengen ervan. Ik heb nu deze nagellak twee dagen op het is nog niet gaan chippen. Ik heb verschillende reviews gelezen en veel kunnen deze lak vier dagen dragen zonder dat het gaat chippen.

Het is een mooi budget lakje en het is echt waard om het te proberen. Ik wil bijna zeggen dat je geen spijt zal krijgen, maar toch blijft kleur iets heel persoonlijks.

Maybelline Color Show Bleached Neons kosten €3,99 per flesje

Wat is jou eerste indruk van deze nagellak of heb jij deze al? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

 Follow on Bloglovin

You Might Also Like

14 reacties

  1. Wat een mooie kleur! Ik houd persoonlijk ook meer van een glanzende nagellak dan een matte. Slim dat je er een topcoat overheen hebt aangebracht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kleur! Heerlijk voor in de zomer <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kleur <3 Echt geweldig voor de zomer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze kleur is zo gaaf! Heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kleur is dit! Heerlijk zomers!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave kleur zeg! Erg leuk voor de zomer! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een fantastische kleur! Ideaal voor de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind dit echt een prachtige kleur <3

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe