Nail art Distress

07:54:00






Een aantal weken geleden zag ik deze nail art techniek bij Miriam van NailTalk, en ik vond het erg mooi en uniek resultaat. Miriam maakt regelmatig mooie en unieke nail arts en dit is echt een blog die ik graag volg (tip!).

De techniek zelf was voor mij onbekend, maar achteraf denk waarom ben ik er zelf niet op gekomen zo makkelijk. Je kan deze nail art zo persoonlijk maken als je wilt en de leukste kleuren combinatie maken.


Vaak is de basis voor deze nail art wit. Maar omdat ik Coral Heat van Maybelline nog op mijn nagels had van de review van gisteren, heb ik dit als basis gebruikt. Bij deze nail art is het het de bedoeling dat je strepen maakt met een kwastje waar heel weinig nagellak nog op zit.



Ik heb voor de kleuren goud, wit en pastel oranje gekozen, dit vond ik een mooie combinatie met de basis kleur Coral Heat. Ik heb willekeurig strepen op mijn nagels aangebracht en na dit klaar was heb ik er als finisch nog een topcoat overheen gedaan. En op mijn ringvinger een klein goud schelpje.


Wat vinden je van deze nail art, heb jij dit zelf ook al eens gemaakt? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

Follow on Bloglovin

You Might Also Like

14 reacties

  1. Heel erg leuk Lonneke! Deze ga ik je zeker een keer proberen na te maken! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gedaan! Ik vind de zachte pasteltinten zo mooi, erg leuk met dat schelpje ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi , ik ga dit ook eens proberen !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow! Super mooi! Wil ik ook kunnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je aan me dacht en deze nail art maakte! Wat is ie mooi geworden zeg!! Het wk artikel staat online! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie nailart! Ik ga het ook eens proberen.
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er erg leuk uit, super gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg mooi gedaan, ik doe het zelf veel te weinig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke nailart, dat schelpje erbij is ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wauw, dit ziet er wel heel leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe