Nail Art: Rainbow/Ombre

05:35:00


Ombré haar, ombré shirts en -waar het eigenlijk allemaal mee begonnen is- ombré nagels. We kunnen niet anders zeggen dan dat we hier een trend zien. De ombré nails zijn de makkelijkste manier om mee te doen aan deze kleurenhype. Alles wat je nodig hebt is een make-up sponsje, verschillende kleuren, nagellakremover en een topcoat.

Rainbow Ombre







Om het airbrush effect van ombre nails te creëren heb ik de spons techniek toegepast. Ik lakte mijn nagels eerst in een witte als basis kleur. Na dat dit goed droog was heb ik vier verschillende kleuren nagellak van OPI ( Geel, Roze, Paars, Blauw) gebruikt en op de spons aangebracht, en daarna direct op de nagel gesponst, dit zorgde voor een mooie overloop van kleuren. En voor een mooie finish heb ik Essie Sparkle on Top gebruikt.

Wat vinden jullie van deze nail art? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

You Might Also Like

23 reacties

  1. Gaaf! Ga ik je zeker eens proberen na te maken! ;-) Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gedaan zeg! Heel zomers en mooie tinten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW! Hoe cool is dit! Echt superleuk gedaan!

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gaaf gedaan! Zo lekker vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke nail art! Lekker zomers met die vrolijke kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, hoe onwijs gaaf is dit zeg! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben dol op dit soort gradiënts

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een gave, vrolijke nailart! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk! ben gek op die kleurtjes en de topcoat maakt het echt helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, ziet er supermooi uit!

    Liefs Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg leuk! Lekker zomers. Ga ik zondag denk ik doen naar het festival waar ik naartoe ga ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw meid dit ziet er echt geweldig uit <3

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat gaaf! Heel leuk en zomers!

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe