Review: Collistar Benessere della Felicità Bad & Douche

08:02:00





                          


Allereerst mijn excuses dat er afgelopen week geen nieuwe artikelen online zijn gekomen, dit had te maken met privéomstandigheden. Maar nu kunnen jullie van mij weer leuke artikelen verwachten en zal ik ook weer reageren op andere blogs.

Vandaag heb ik een heerlijke luxe douche & bad crème van het merk Collistar. Ik heb op een oogpotlood na nog niet eerder producten van het met Collistar gebruikt, maar mijn eerste ervaring is positief.


Dit zegt Collistart over Benessere della Felicità Bad & Douche:

Collistar heeft een verscheidenheid aan producten in haar Benessere della Felicità-lijn. De bad- en douchegel is er daar één van. De douchegel van Collistar Benessere della Felicità geeft de huid (nieuwe) energie en heeft een positief effect op je stemming. Het schuim van de bad- en douchegel is heerlijk zacht en fris en heeft een verzorgende werking op de huid. Dankzij Collistar Benessere della Felicità zal de huid heerlijk schoon en zacht aanvoelen. Het product kan zowel onder de douche als in bad gebruikt worden. In contact met water gaat de gel heerlijk schuimen. Collistar Benessere della Felicità bad- en douchegel bestaat uit essentiële oliën en Mediterrane extracten, waardoor de huid wordt gerevitaliseerd. Begin of eindig de dag goed met deze bad- en douchegel van Collistar! 

Ingrediënten:

Er zitten o.a. essentiële oliën in en Mediterrane extracten, gecombineerd met de revitaliserende frisheid van vijgenpulp. Vijgen hydrateren en beschermen de huid en dat is toch wel erg belangrijk voor mij, ik heb namelijk psoriasis en dus zijn hydraterende en beschermende producten echt een must.

   Verpakking:

De Collistar Benessere della Felicità Bad & Douche zit in een grote tube met een inhoud van 250ml. De kleuren van de verpakking is wit met roze en oranje, lekker zomerse kleuren!


De tube heeft een klikdop met een kleine opening, je kan makkelijk dit product verdelen op je hand en/of spons. Je hoeft echt maar een klein beetje druk te geven op de tube om de douchecreme eruit te krijgen. 
De gel is bijna doorzichtig van kleur.

De geur:
De geur van Collistar Benessere della Felicità Bad & Douche is heerlijk bloemerige en ook een vleugje frisheid. De geur vervliegt gelukkig niet heel erg snel, ik krijg toch ook wel positieve energie van de geur.


Het gebruik:
Je kan Collistar Benessere della Felicità voor in bad en onder de douche gebruiken, ik heb helaas geen bad. Ik doe een beetje douchecrème in mijn handpalm en masseer mijn lichaam hier goed mee in en spoel het daarna af. Op het moment dat je het in masseert op de huid begint het goed te schuimen.

Conclusie:
Ik ben het met Collistar eens dat ik me hierna schoon voel maar dat is niet heel veel anders als bij andere doucheproducten, want dan voel ik me ook echt wel schoon. Ik vind het wel erg prettig dat deze douchecrème goed schuimt op de huid. De geur is aanwezig en blijft ook wel even hangen. Mijn ervaringen met sommige andere doucheproducten, is dat de geur snel vervliegt zodra het in aanmerking komt met je huid.

De Collistar Benessere della Felicità Bad & Douche kost €18,83 voor 250ml en is te koop bij o.a. Douglas en DA.

Wat is jou meeste luxe doucheproduct dat gebruikt, of hebt gebruikt? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

Follow on Bloglovin

You Might Also Like

10 reacties

  1. Klinkt fijn! Leuk dat de geur zo goed blijft hangen!

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt goed! Mijn meeste luxe douche product is after oil van Rainpharma x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt als een erg fijn product. Wel jammer dat het best een duur product is. Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij klinkt wel heel goed! Zelf is het meest luxe doucheproduct dat ik heb gebruikt denk ik zo'n douchegel die je wel eens in gift sets met dure parfums krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt erg lekker! Ik vind Collistar sowieso wel een prettig merk. Ik kijk vaak bij de DA wanneer er sale is van dit merk, dan is het toch net wat betaalbaarder. Maar de douchegel klinkt wel lekker, ook de geur, ben er wel benieuwd naar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijne review,ik voel me altijd wel aangetrokken tot dit merk.. Alleen tja, ik ga dan liever naar de rituals om een lekkere shower foam te kopen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. deze klinkt erg goed.....de meest luxe die ik zelf wel eens gebruik is er eentje van Natura Siberica....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lijkt me fijn! Ik gebruik nooit echt luxe douchegels. Ik geef het geld dan liever aan een ander soort product uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe