Review: Garnier Pure Active Fruit Energy Verkwikkende Scrub

08:09:00



Ik vind goede reinigingsproducten en gezichtsverzorging erg belangrijk en daar hoort ook een scrub bij. Ik was toe aan een nieuwe scrub en wilde een ander merk proberen, het is namelijk ook niet verkeerd om soms van merk te wisselen. Vanwege de geur en de ingrediënten heb ik Garnier Pure Active Fruit Energy gekocht. Nu heb ik deze scrub een paar weken getest, en vandaag deel ik graag mijn goede ervaring met jullie.
Dit zegt Garnier over het product:

Een verkwikkende cocktail die helpt bij het verwijderen van onzuiverheden:

De scrub formule verrijkt met salicylzuur bevat exfolierende deeltjes voor het intens reinigen, het elimineren van onzuiverheden en het verfijnen van de porien wat de imperfecties vermindert.
Verrijkt met vitamine C, grapefruit- en granaatappelextract, reinigt en verkwikt ze de huid doeltreffend en laat haar weer stralen.

De huid wordt met de scrub intens gezuiverd en verkwikt, is zichtbaar gezonder en de scrub laat je huid weer stralen. 


Bewezen effectiviteit:
  • Verwijdert onzuiverheden: 92%
  • Diepe reiniging: 85%
  • Maakt de huid gezonder: 85%


Ingrediënten:
Door de grapfruit en granaatappel extract ruikt deze scrub erg lekker en fris. Ideaal voor s'morgens of na een dagje zon. Niet geheel onbelangrijk er zit ook vitamine C in verwerkt. wat goed is voor het volgende:
  • Vitamine C is onmisbaar voor de vorming van collageen (bindweefsel)
  • Vitamine C is een krachtige anti-oxidant wat het immuunsysteem een flinke boost geeft (versterkt de huidbarrière, vermindert ontstekingen, beperkt UV schade en vroegtijdige huidveroudering)
  • Vitamine C vermindert hyperpigmentatie (bij een concentratie van 3% of meer)

Garnier Pure Active Fruit Energy Verkwikkende Scrub is tegelijkertijd ook een facewash en kan dagelijks gebruikt worden. Ik scrub mijn gezicht twee keer in de week hiermee.

De scrub zit in een knijptube en bevat 150 ml. Op deze manier zit de scrub hygiënisch verpakt en je kunt de hoeveelheid zeer goed doseren. Over de hoeveelheid gesproken. Deze scrub is zó zuinig in gebruik, dat je met de druppel ter grootte van een 10 eurocent muntje je gehele gezicht en hals kunt scrubben.

De scrub is erg fijn en wanneer je hem aanbrengt op je gezicht begint het te schuimen. Daarna spoel je, je gezicht af met lauw water. Mijn huid voelt heerlijk zacht aan, na gebruik van dit product en ik krijg er een ultieme glans van, hij doet inderdaad mijn huid stralen!

Ik kan deze Garnier Pure Active Fruit Energy zeker aanraden voor mensen met een gecombineerde tot vette huid met eventueel last van onzuiverheden. Zelf heb ik een normale huid en geen last van echte onzuiverheden. Ik heb deze Garnier Pure Active Fruit Energy Verkwikkende Scrub echt gekocht om twee keer per week als een scrub te gebruiken.

De Garnier Pure Active Fruit Energy Verkwikkende Scrub kost €5,99 voor 150 ml en is te koop bij  verschillende drogisterijen.

Hoe vaak scrub jij je gezicht en ben jij al bekend met deze scrub? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

Follow on Bloglovin




You Might Also Like

18 reacties

  1. Garnier ruikt lekker vaak. Gebruik philosophy scrub die geschikt is voor elke dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie fotos heb je gemaakt, lijkt me een goed product. om een keer uit te proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik scrub mijn gezicht heel weinig omdat mijn huid er niet zo goed op reageert. Deze klinkt trouwens ook heel fijn, ga binnenkort weer eens voor een goede scrub kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt me een erg fijn product! Fijne review ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze ken ik zelf nog niet maar ik scrub mijn gezicht echt veelte weinig moet ik echt verandering in gaan brengen x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb deze ook, ik vind hem ontzettend fijn! Gebruik hem inmiddels al weer een tijdje met veel liefde. Fijne review!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heb een hele droge huid! Dus hij lijkt me voor mij niet zo geschikt. Ik heb een scrubgel van de Kruidvat en daar ben ik wel blij mee :-) Al lijkt deze mij vele malen lekkerder ruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Scrub vind ik erg fijn. Deze kende ik nog niet. Wist niet dat ze die hadde .

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goede review! Lijkt me echt een erg goed product :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gebruik meestal 1x per week een gezicht scrub. Ik heb er 1 van de action (roze tube) die vind ik heerlijk. Maar grapefruit en granaatappel wekt wel mijn interesse! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele leuke review!
    lijkt mij echt een goed product

    Liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind deze scrub geweldig, ik gebruik 'm altijd! Het is een redelijk milde scrub en nog budgetproof ook!
    Leuke blog heb je, ik volg je nu via bloglovin! :) X
    www.ingewm.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze lijkt me zeker erg fijn! Je foto's zijn trouwens ook erg mooi en tof gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij klinkt wel goed! Ben benieuwd of mijn huid er tegen zal kunnen, die is nogal gevoelig voor gezichtsscrubs!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik scrub eigenlijk iets te weinig, slechts 1 keer om de anderhalve week. Ik zou het meer moeten doen! Leuke review!

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ziet er een heerlijke scrub uit!

    Liefs,
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik heb zelf gelukkig niet zo een vette huid en weinig tot geen last van puistjes. Mocht ik er toch eens last van krijgen dan houd ik deze zeker in gedachten!

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe