Review: Remover pads met Lotion DA

06:36:00


Soms heb ik geen zin om mijn ogen te reinigen met reinigers en wattenschijfjes, en dus had ik bij de DA deze remover pads gekocht om te proberen. Ze zijn kant en klaar en je kan het gelijk gebruiken. Je hebt een variant op olie basis en op lotion basis, en ik heb de lotion getest.

Verpakking:

De pads zitten in een wit potje met een draai deksel. Er zitten 100 pads in een potje.

Ingrediënten:

Lauryl glucoside: dit is een reinigend bestanddeel, gemaakt van kokos- en/of tarwekiemolie en suikers. Dit is de zachtste reiniger die er bestaat. Camelia sinensis extract: groene thee extract, dit werkt preventief tegen rimpels. Fijn, rond je ogen, want op die plek krijg je het snelst fijne lijntjes. Phenoxyethanol is een bacteriedodende vloeistof en werkt ook het ontstekingsremmend.


Er staat duidelijk op de verpakking hoe je de pads moet gebruiken.

De pads:


Zo zit het potje eruit als je het voor het eerst gaat gebruiken. Er zit netjes een folie over het potje heen.


 Hier heb ik het folie ervan af gehaald en is het klaar voor gebruik!


De pads zijn echt flinter dun, en de pads zijn vochtig van de lotion. Ik ruik gelijk een aangename frisse geur van de pads.

Je ziet nu nog beter hoe dun de pad is, hij is ook een beetje doorzichtig. De grote van de pad is vergelijkbaar met een normale standaard wattenschijfje.

De test:

En nu ga ik testen! Ik heb mascara, oogpotlood, wenkbrauwpotlood en lipgloss op mijn hand gedaan.


Met één veeg was alles van mijn hand verwijderd. Ik was hierna heel erg enthousiast.

Ik heb de remover pads dezelfde avond nog gebruikt om mijn oogmake-up te verwijderen. Maar al heel gauw begon het heel erg te prikken, het voelde alsof mijn ogen in brand stonden. Ik ben natuurlijk gelijk gestopt met de pads en heb snel een andere oog reiniger gebruikt.  Blijkbaar zit er een stof in waar ik persoonlijk niet tegen kan, wat het is weet ik niet. Ik ben best teleurgesteld want het begon allemaal erg positief. Deze Remover pads met Lotion van DA ga ik niet meer gebruiken, maar ik ga wel kijken of er van een ander merk pads zijn waar mijn huid wel goed op reageert.

De DA remover pads op lotion basis zijn verkrijgbaar voor €2,05 bij DA

Gebruik jij weleens voor het gemak remover pads, en heb jij misschien een tip welke ik dan kan proberen? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

 Follow on Bloglovin

You Might Also Like

14 reacties

  1. Wat balen van het prikken zeg. Dat heb ik ook weleens gehad. Erg vervelend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super fijne review! Die pads lijken me erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat je er niet tegen kan.. Ik had er geen last van. Had deze zelf ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb dat ook vaak aan de hand met pads en doekjes en zelfs met veel reinigers. Voor mij werkt de oogreiniger van Garnier het best en daar krijg ik geen irritaties van!

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat balen dat je er niet tegen kan, het resultaat op je hand ziet er veelbelovend uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind remover pads ideaal! Jammer dat deze pads niet fijn bij jou werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh ai, dat prikken klinkt niet fijn. Ik heb dat ook snel met reinigingspads en van die doekjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat vervelend dat deze prikken bij je! Ze klinken verder inderdaad wel heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zit iets in wat dus denk ik niet heel geschikt is om in je ogen te krijgen... Wat balen! Het leek me zo fijn! Maar heb erg gevoelige droge ogen dus ik waag mij hier niet aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat erg dat het zo ging prikken, jammer! Ik vind zulke pads altijd erg fijn voor bijvoorbeeld vakantie. Maar deze sla ik zeker weten over.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zonde dat het ging branden, remover pads zijn wel handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik gebruik nooit pads vaak vanwege het prikken jammer dat deze dat ook doen x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat jammer dat ze zo prikken, ze werken verder wel erg goed zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat vervelend dat ze begonnen te prikkelen!
    Maar voor de rest werken ze precies wel goed.

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe