Rimmel London Rita Ora nagellak Do Not Disturb

06:54:00


De nagellak collectie van Rita Ora is al enige tijd verkrijgbaar. Ik heb zelf heel weinig lakjes van het merk Rimmel London in mijn stash, ik denk ik totaal nu drie. Omdat ik opzoek was naar een witte nagellak kwam ik bij Rimmel terrecht, vanwege een leuke actie 1+1 gratis bij DA. Ik heb van deze collectie de witte lak en een blauw/groene gekocht, en vandaag review Do Not Disturb.


Rimmel belooft dat de lakjes heel snel drogen én dat je maar één laagje nodig hebt. Dat laatste is niet helemaal waar, ik draag namelijk twee lagen lak.

Do Not Disturb

Deze blauw/groene lak wat qua kleur een goede overgang is van winter naar lente en van zomer naar herfst. Ik was al een tijdje erg nieuwsgierig naar deze kleur.



De lak brengt heel gemakkelijk aan en heeft een prettig, het kwastje heeft de perfecte breedte van de nagels. De droogtijd is erg snel maar geen 60 sec. toch wel iets langer. Ik heb twee dunnen laagjes aangebracht en wat me ook opviel is dat deze erg mooi glanst en ik heb hier nog niet eens een topcoat overheen gedaan.

Ik was helemaal enthousiast na het opbrengen van deze nagellak en bedacht me waarom ik nooit eerder een lakje van Rimmel heb gekocht. Maar nu zullen er in toekomst zeker ook meer lakjes van Rimmel London in mijn stash komen.


De Rimmel Rita Ora 60 Seconds Nail Polish zijn voor €3,99 per stuk bij de drogist te koop.

Wat vind jij van de lakjes van Rimmel London Rita Ora collectie? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

Follow on Bloglovin

You Might Also Like

16 reacties

  1. Wat een mooie kleur! Ik heb ook een aantal lakjes van Rimmel 60 seconds en vind ze erg fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kleur! Hij dekt best goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb de witte uit deze collectie, vind het mooi dat die niet geheel wit is maar ook nog een lichte shimmer bevat! Verder heb ik Out of the blue (perongeluk niet uit de Rita Ora collectie) maar dat is een net iets donkerdere tint dan deze. Ook erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kleurtje!
    Ik vind de 'Rita Ora' collectie echt een mooie collectie!

    Liefs,
    Eva ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kleur! Van Rita Ora heb ik nog geen lakjes ik mijn stash, wel van andere rimmel lakjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het een mooie kleur! Ik ben ook heel benieuwd naar de witte.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het wel een heel mooi lakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooiste kleur van de collectie! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze wil ik ook nog graag halen, denk morgen dat ik even ga kijken. Mooie swatches!

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe