Wat te doen op een regenachtige zomerdag?

00:12:00



Ik heb weleens van die dagen dat ik iets leuks wil doen maar dat het weer niet mee zit. En zeker in ons land regent het erg vaak. Ik heb een paar leuke tips wat je kan doen als de zon niet schijnt.


Shoppen
Het is nu uitverkoop en dus het ideaale moment om een leuk budget outfit te scoren. Neem een paraplu mee, en een vriendin en op naar een geslaagde shop dag!


Verwen dagje
Ga heerlijk lang douchen of uit gebreid in bad met een lekkere scrub of zeep. Verzorg je haar met een masker. Als je onder de douche vandaan komt kun je je nog lekker met een bodylotion of huid olie insmeren. Geef je gezicht een masker, lak je nagels mooi. Zeker weten dat je daarvan opknapt!

Opruimen
Maak van de gelegenheid gebruik en ruim alles in je kamer of huis lekker op! Wat je niet meer nodig hebt weggooien en ruim de spulletjes die je wilt bewaren op. Alles een afstoffen en stofzuigen. Aan het einde van de dag heb jij weer een schone kamer of woning en ook in je hoofd voel je een stuk beter!




DIY
Zelfsmaakspulletjes die geschikt zijn als decoratie in je huis of een lekkere scrub en masker zijn ook leuk en makkelijk om te maken. Ik heb onlangs een artikel gemaakt DIY Haarmasker met Shea Butter en DIY Tips met kokosolie. Nail-art is natuurlijk ook erg leuk, ik vermaak me zo een paar uurtjes mee.


Uitzending gemist of film kijken
Met mooi weer kan het weleen voorkomen dat je een serie of een leuke film overslaat. Via uitzending gemist kan je zo je favoriete serie of soap rustig terug kijken. Of kijk voor een leuke film op ondemand, installeer je zelf lekker op de bank met een dekentje en kop thee erbij soms is dat toch ook heerlijk genieten?



Bloggen
Zoek het internet af naar leuke nieuwe of onbekende blog’s. Het zijn er genoeg, dus je hebt de hele dag wel iets te lezen. Misschien kun je inspiratie opdoen voor nieuwe producten of kom je op een leuk nieuw idee.

Wat doe jij op een regenachtige dag? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

Follow on Bloglovin

You Might Also Like

9 reacties

  1. Leuke ideetjes :) Ik blog meestal op een regenachtige dag of ga net naar buiten om een wandeling te maken, echt heerlijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel dingen die ik inderdaad ook zeker doe op een regenachtige dag :) Heerlijk veel bloggen en een verwendagje is ook altijd heerlijk <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk artikel en fijne tips :). Ik blog dan graag en lees graag andere blogs, maar ook DIY vind ik leuk om te doen en The Sims spelen haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke tips! Zo af en toe vind ik het best lekker als het regent in de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk artikel! Ik ga vaak films kijken of bloggen. Al zou het beter zijn als ik wat vaker ging schoonmaken, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ga meestal opruimen of ik organiseer een blogdagje of verwendagje! Leuke tips, slecht weer word zo weer fijner!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk artikel en handige tips!

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe