Crazy Cranberry Mask Dr. van der Hoog

07:04:00

Ik ga de komende tijd wekelijks een review geven over de kant en klaar maskers van dr. van der Hoog. Afgelopen week heb ik een review geven van de Sensational Sea Algae Mask van dr. van der Hoog, en vandaag is de Crazy Cranberry Mask aan de beurt, kijk je mee!



Dit zegt Dr. van der Hoog over Crazy Cranberry Mask:

"Let’s go crazy! Verwen je gezicht met dit heerlijke Crazy Cranberry masker. Hét perfecte gezichtsmasker voor extra bescherming en voeding. Cranberries zitten van nature vol vitamines. Ze geven je huid nét dat beetje extra dat het soms nodig heeft. Na gebruik voelt je gezicht weer heerlijk zacht en soepel aan."

De verpakking


De verpakking ziet er super leuk uit! Sinds kort heeft dr. van der Hoog een restyle gehad.

Ingredienten:


In de producten van dr.van der Hoog zitten geen parabenen en minerale olie. In dit masker zit qua verzorgende bestanddelen onder andere klei, glycerine, amandelolie, en cranberry extract.

Het masker aanbrengen:

Ik heb het masker aangebracht op mijn gezicht en een beetje op mijn hand, zodat je kan zien hoe het masker zijn werking doet.

1. Het masker is makkelijk aan te brengen en heeft een cremige structruur. Je ruikt echt de cranberry goed teug in het masker.

2. Na 10 minuten begin je te zien dat het masker heel langzaam intrekt.

3, Na 20 min. is het masker nog steeds best creamy, het trekt niet volledig in je huid. Na 20 minuten heb ik met lauw water mijn gezicht afgespoeld en droog gedept. Mijn huid voelde niet droog aan maar juist gevoegd en zacht.

Conclusie:
Ik vind dit ook weer een fijn masker, mijn huid voelt zeker gevoed aan toch heeft mijn huid producten nodig die hydrateren. Maar zo voor tussendoor vind ik het een lekker maskertje. Of het mijn gezicht ook daadwerlijk beschermd dat durf ik niet te zeggen. Dr. van der Hoog geeft aan bij dit masker dat het je het beste resultaat behaald als je dit masker wekelijks gebruikt.

Het Crazy Cranberry Mask Dr. van der Hoog is te koop bij de drogist voor €2,23

Heb jij weleens maskers van dr. van der Hoog gebruikt? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

 Follow on Bloglovin

You Might Also Like

16 reacties

  1. Ik ben gek op Cranberry en gek op maskers dit lijkt mij dus een heerlijke combinatie x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk maskertje! Heb weer zin om een dr van der hoog masker aan te schaffen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De maskertjes van Dr. van der Hoog zijn inderdaad ontzettend fijn. Leuk dat je ze allemaal voor ons uittest!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maskers van Dr van der Hoog zijn altijd superlekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lijkt mij wel een leuk maskertje :)

    liefs
    Karlien
    http://polishedcats.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb deze een keer gehad , vind hem zo fijn en lekker! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze lijkt me heel erg fijn! mijn ervaring met Dr van der Hoog is ook erg goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze heb ik ook al gebruikt en vond het ook een heel fijn masker ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Eerlijk gezegd ben ik natuurlijk echt een leek op het gebied van maskers, maar vind dit soort revies wel leuk om te lezen, want de verschijdenheid is zo groot dat je soms door de bomen het bos niet meer ziet...20 minuten vind ik behoorlijk lang, dus ik denk niet dat ik dit masker snel uit zal proberen, maar dat is meer door de tijd dan dat het is om hoe het werkt!
    boeiende review.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet eruit als een fijn masker. :) ik durf mij er niet meer aan te wagen. Alle d'r hoog masker die ik ooit heb geprobeerd prikken alleen maar :(

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke review, het masker lijkt me echt heerlijk, ik ben er erg benieuwd naar!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Klinkt goed! Ik heb nog nooit een masker van dr. van der Hoog gebruikt, maar na het lezen van deze review moet ik dat toch maar een keer gaan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dez is heerlijk. En de chocolade is mmmmmmmm

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lijkt me een heerlijk maskertje! Ik ga hem gauw eens uitproberen!

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe