Fashion: Slip Ons

07:27:00


Al enig tijd zijn de Slip Ons helemaal Hip. Ik zag deze trend laatst voor het eerst in Amsterdam, en vond de Slip Ons eigenlijk helemaal niet zo mooi. Op internet werd ik ook steeds weer herinnerd aan deze trend, via webshops, blogs en Instagram. En ook al vond ik het eerst helemaal niets, nu ik er zoveel aan ben blootgestel ben ik ze gewoon leuk gaan vinden!





Toen ik de Slip Ons kocht, heb ik gekozen voor een tijgerprint, omdat ik deze makkelijk vind te combineren. De spijkerbroek heb ik in Amsterdam onlangs gekocht, en deze combineer ik onder andere met mijn Slip Ons schoenen. 

Hieronder laat ik een aantal afbeeldingen zien, hoe je deze schoenen kan combineren.






De afbeelding heb ik van Pinterest.

Slip Ons zijn verkrijgbaar bij o.a: 

Ik vind de schoenen comfortabel omdat ik dagelijks veel loop, ze zijn apart maar toch makkelijk te combineren.

Wat vind jij van deze Slip Ons trend, hot or not? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

Follow on Bloglovin

You Might Also Like

27 reacties

  1. Ik vond deze trend heel erg not, en ga hem nu steeds leuker vinden! Vooral in tijgerprint, de slip-ons die jij hebt gekocht vind ik dan ook heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze erg leuk. Heb ze zelf niet. Leuk voor de jonge meiden onder ons! En grappig wat een effect social media eigenlijk heeft he?! ;-) Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke schoenen, vooral het printje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind ze heel erg leuk, vooral die met al die leuke printjes....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Persoonlijk vind ik ze heel erg mooi en gaaf , maar niet voor bij mij zelf x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nee, kan begrijpen waarom ze fijn zijn maar van mij mag de trend overwaaien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allereerst moet ik even kwijt dat ik je header super tof vind! Ik vind deze slipons zo gaaf! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Persoonlijk vindt ik deze schoenen niet erg mooi.
    Maar iedereen zijn eigen smaak he.

    Liefs,
    Eva ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt een fijne trend.
    Ik kan niet meer op hakken lopen sinds ik mijn enkel brak.
    En ik ben 1.80m dus heb ik geen hakken nodig. Haha.
    Deze slip ons lopen heerlijk en zijn gewoon heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind ze voor mezelf niet zo leuk, maar bij anderen wel. Ik ben namelijk niet zo dol op dierenprint, maar door al die outfit foto's ben ik ze wel leuk gaan vinden :) Maar zelf zou ik ze dus nooit kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind dit soort schoenen onwijs tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind dit soort schoenen echt veel te leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik had precies hetzelfde! Eerst vond ik ze niks, maar nu vind ik ze eigenlijk best leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja ik wil ze! Wat een pracht schoentjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele leuke blok! De schoenen zijn ook erg leuk en staan zeker op mijn wish list!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Aah die zijn heel leuk! Ik heb zelf ook slipons met een panterprintje en ik vind ze echt fijn. x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ze zijn echt heel erg mooi! Wat heb je trouwens een leuke blog, ik ben je meteen gaan volgen via bloglovin. Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe