HEMA It's My Beautyfull Skin Day Scrub Cream

08:16:00


Ik was vorige week opzoek naar een goede gezichtsscrub. Hiervoor had ik er één van Dr. van der Hoog die mij goed was bevallen. Maar ik wilde toch eens iets nieuws proberen. Ik ging naar de HEMA, en hier had ik wel keuze tussen vijf verschillende gezichtsscrubs. Ik heb gekozen voor een gezichtsscrub die gehydrateerd en kwam op de lijn It's My Beautyfull Skin Day Scrub.



 Dit zegt HEMA over de  It's My Beautyfull Skin Day Scrub Cream:

"Reinigt je huid grondig maar op een milde wijze en verwijdert dode huidcellen. Aquaxyl heeft een vocht vasthoudend effect en helpt de huid hydrateren."


De scrub zit in een doorzichtige knijptube met een inhoud van 75ml, wat ik wel prettig vind zo weet je hoeveel er nog in zit. Op de tube staat duidelijk voor welke huidtypes het is, en wat het product is.


Door de knijptube is de scrub hygiënisch en je kunt de hoeveelheid zeer goed doseren.
 

Ingrediënten:

Aqua, Alumina, Ethylhexyl Stearate, Glycerin, Glyceryl Stearate Citrate, Cetearyl Alcohol, Parfum, Macadamia Ternifoila Seed Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Glyceryl Stearate, Panthenol, Hydrogenated Jojoba Oil, Xylityglucoside, Xanthan Gum, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimenthyl, Taurate Copolymer, Tetrasodium EDTA, Anhydroxylitol, Xylitol, Sodium Hydroxide, Clitric Acid, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid





De scrub is een witte crème substantie, met daarin kleine blauwe scrub deeltje in verschillende grote. De scrub heeft een heerlijke frisse, subtiele geur.

Voor het gebruik dien je de scrub aan te brengen op een vochtige huid en in te masseren met circulerende bewegingen. Vervolgens spoel je je huid schoon met veel water. En mijn huid voelde weer heerlijk zacht aan. Ondanks dat het een hydraterende scrub is, voelde mijn huid iets wat trekkerig aan. Maar na een scrub beurt breng ik altijd een goede dag/nachtcrème aan en is dat gevoel snel weg. Ik heb nu na een aantal dagen nog steeds een zachte huid.

Conclusie:
Ik ben erg blij met deze scrub. Mijn huid voelde na gebruik goed gereinigd en zacht aan. De scrub deeltjes zijn mild voor de huid. Ik kan het zeker aanraden om deze scrub eens te proberen, voor de prijs hoef je het niet te laten.

It's My Beautyfull Skin Day Scrub Cream is verkrijgbaar bij de HEMA voor €2,50

Heb jij weleens een gezichtssrub van de HEMA geprobeerd? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

Follow on Bloglovin

You Might Also Like

19 reacties

  1. Klinkt fijn! Hema heeft vaak goede producten en voor 2,5 wil ik hem zeker eens testen!

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Had wel de bodyscrub en die is fijn. Voor t gezicht heb ik liever iets met abrikoos.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me fijn! Ik heb nog geen scrub van de hema geprobeerd

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De I'ts my beautifull skin lijn heeft echt super fijne producten. De scrub heb ik nog niet uitgeprobeerd, maar het klinkt wel erg goed. Zelf gebruik ik de reinigingsmelk, tonic en de dag- en nachtcreme van deze collectie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit lijkt me een fijne gezichts scrub en niet duur. Ik heb eigenlijk niks van de Hema wat betreft verzorgingsproducten. Ik gebruik al tijden de gezichtsscrub van de action van het merk Odina. Deze is heel mild en perfect voor mijn gezicht. ;-) Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat ze mild voor de huid zijn. Dat is wel iets dat ik goed kan gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor die 2,5 ben ik nu wel heel nieuwsgierig geworden! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love de producten van de Hema :-) Het klinkt als een zéér fijne scrub! Wat fijn dat de tube doorzichtig zodat je kunt zien hoeveel er nog inzit. Dat vind ik altijd een pluspunt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind de verzorgingsproducten van Hema erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw 2,50 euro, daar kun je 'm zeker niet voor laten liggen! Hele fijne review <3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijne review! Klinkt als een erg fijn product :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. helaas ben ik er nog niet aan toe gekomen om deze eens te proberen....zelf ben ik wel helemaal blij over de andere producten van de hema die ik gebruik, dus dikke kans dat hij ook mee gaat in mijn mandje bij mijn volgende hema bezoek!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben dol op scrubs!
    Deze lijkt me ook erg fijn!

    Liefs,
    Eva ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn dat het een milde scrub is, dan kan mij gevoelige huidje er hopelijk ook tegen. FIjn budget prijsje ook, altijd fijn <3

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, lekker budget en toch een heel fijn product. Ik ben er erg benieuwd naar, ik hou wel van een fijne gezichtsscrub en deze ziet er wel heel goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe