Hema Today I Feel Dreaming Foaming Shower Gel

07:05:00


Ik had laatst wat aankopen gedaan bij de Hema, waaronder deze foaming shower gel. Ik heb verschillende reviews hierover gelezen, de één was positief en de ander negatief. Vandaag geef ik mijn eerlijk mening over dit product, kijk je mee!


Ingredienten:


De verpakking:



Ik heb een zwak voor roze en bij het uitkiezen van een shower gel bij de Hema, viel mijn oog gelijk op deze vrolijke flacon.

De geur:
Is zoet en bloemig.


Het gebruik:
Als je op de dop drukt komt er een gelachtige subtantie uit die langzaam veranderd in schuim, niet alles werd schuim er zaten nog wat harde gelachtige stukjes door. Hema foaming shower gel schuimt wel goed maar zodra je het gaat gebruiken vervliegt de geur vrij snel. Je kan maar even genieten van de bloemerige geur helaas. Ik moest best veel druk uitoefenen op de dop om er shower gel uit te krijgen, hierdoor krijg je vaak te veel product eruit dan nodig is.

Conclusie:
Ik heb deze foaming shower gel maar een paar keer gebruikt, ik had voor mijn vriend de mannelijke variant maar die ervaarde hetzelfde. Ik kreeg er vaak meer product uit dan nodig was, en de geur vervloog snel.

De Hema foam douchgel is verkrijgbaar voor €3,95-200ml

Heb jij ervaring met een Foam Douchegel? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

Follow on Bloglovin

You Might Also Like

21 reacties

  1. Jammer dat er te veel uit komt en dat de geur ook snel weg gaat deze zou ik dus niet heel snel gaan kopen x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja heb ze een keer gekocht, leuk uiterlijk maar in gebruik beroerd.. En de geuren waren ook niet echt voor mij weggelegd!

    fijne review

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik twijfelde zo vaak om er ook eens 1 mee te nemen van de Hema. Maar ik doe het toch maar niet! Ik hou het wel bij mijn douche foams van Rituals. Die zijn superfijn en zuinig in gebruik. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb deze zelf ook vastgehad maar toch laten liggen, en ik denk dat dat ook best is. Wel jammer, want ik had er meer van verwacht!

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hmm klinkt wel goed! ik heb de gele weleens gebruikt die vond ik heerlijk liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer dat je niet zo enthousiast bent hierover! Ik heb de Passionate shower foam van de Hema, die vind ik op zich best heel fijn, alleen blijft Rituals toch net wat beter vind ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja ik heb er ook een van Hema en ik moet er ook vrij hard op drukken in de douche, wil er iets uitkomen en dan komt er een hele berg schuim uit! Ik vind hem wel lekker ruiken maar je kan niet goed doseren, dat is erg jammer..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah wauw, wat ziet de flacon er heerlijk girly uit! Jammer dat de geur snel verdwijnt. Ik laat 'm even liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat jammer dat deze geur zo snel vervliegt en niet zuinig in gbruik is....dat is toch wel een behoorlijke tegenvaller...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze leek me wel fijn! Maar jammer dat er te veel product uitkomt. Ik hou niet van geuren die snel weggaan. Deze is dus niet iets voor mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat balen dat de geur niet lang blijft hangen! Dat vind ik wel belangrijk! Ook vervelend dat er teveel uit komt! Ik zou het product niet aanschaffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hmmm.. hij lijkt me heerlijk, als ik dan toch voor de notitieboekjes naar de Hema ga.. Deze ga ik zeker proberen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jammer dat je niet zo enthousiast ben!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat jammer dat hij tegenvalt. Ik heb er al eens naar staan te kijken, maar toch maar niet meegenomen. Het is dus maar goed dat ik dat niet heb gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jammer dat hij een beetje tegenvalt. Ik heb er al heel vaak mee in mijn handen gestaan maar toch nooit gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat jammer dat 'ie een beetje tegenvalt ! Weet ik ook dat ik deze niet hoef te proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat jammer dat het tegenvalt! :) Ik vind die van Rituals heerlijk, omdat het lang blijft hangen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb zelf ook de Hema douchefoams gebruikt, meerdere zelfs en ik ben er echt niet over te spreken, de geur vind ik veel te chemisch en ook de foam is vrij slap. Nee geen Hema foams voor mij, ik vind die van Etos, Rituals en Treetz veel fijner. x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jammer dat hij tegenvalt, ik zag 'm liggen en twijfelde .. gelukkig deze review :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Voor de kleur had ik hem direct gekocht. Jammer alleen dat hij tegenvalt.

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe