Nail art challenge augustus #2 Back to School

07:00:00


Zoals sommige van jullie weten, heb ik de aankomende maanden samen met 11 andere meiden een nail art challenge. Elke eerste maandag van de maand komt er nailart challenge online. Deze challenge is bedacht door Cindy van Brilliantnails.

Naast dat je mijn nail art kan zien, laat ik jullie ook de nail art van de andere deelnemers zien. Wij zouden het erg leuk vinden als je onderaan via de poll je stem wilt uitbrengen.

Het tweede thema van onze challenge is Back to School. Dit keer zijn het weer allemaal mooie nail arts, kijk je mee!












Via de onderstaande poll kan jij je stem uitbrengen. Wat vind je van al deze nail arts? Ik vind het thema goed geslaagd weer bij iedereen!


Welke back to school nailart vind jij het mooist?











  
pollcode.com free polls 

You Might Also Like

19 reacties

  1. Stem op Jaudith uitgebracht" alhoewel ik ze allemaal goed gelukt vind ! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een prachtige nail art creaties allemaal! Super leuk bedacht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De laaste 4 zijn helemaal mijn ding!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn mooie nailarts geworden;) vind het erg leuk om mee te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die van jou is heerlijk kleurig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend leuke nail arts zo creatief allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat cool dat jullie zo de strijd met elkaar aan gaan! Ik zal ook even stemmen ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  8. die van jouw is ook supermooi geworden zeg!

    xx julia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een hele mooie nail art gemaakt. De combinatie van de kleuren vind ik echt goed gekozen. XO Imke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kleurtjes heb je gekozen, vond het weel leuk om mee te doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk hoe je deze nailart hebt gemaakt met cijfertjes! Vind ze allemaal erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super lieve kleurtjes heeft je nail art! Hoe heb je hem eigenlijk gemaakt? Zijn het stempels of heb je zelf de cijfers en symbolen gemaakt? Heel leuk in elk geval!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb de cijfers erop gestempeld. De symbolen heb ik uit losse hand gemaakt. Dankjewel voor je compliment.

      Verwijderen
  13. Jullie hebben allemaal weer mooie kunstwerkjes gemaakt <3

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Er staan er zoveel leuke tussen! De jouwe is echt heel erg mooi gedaan!

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gave nailarts hebben jullie weer gemaakt, echt knap!

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe