Nail Art overzicht

07:46:00


Ik plaats wekelijks nail arts op mijn blog. Ik vind nail arts maken één van de leukste dingen om te doen, en al helemaal om ze met jullie te delen. Ik vind de reactie altijd heel erg leuk en dat motiveert mij! Ik heb een overzicht gemaakt van de nail art die ik de afgelopen tijd heb gemaakt, kijk mee!


Klik op de link om naar het desbetreffende artikel te gaan.

                                                                      Beach nail art










Welke nail art vind jij het mooist? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs Lonneke

Follow on Bloglovin

You Might Also Like

23 reacties

  1. Wat lastig als ze allemaal zo mooi zijn. Fresh gradient, just peachy en summertime vind ik heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze allemaal erg mooi maar als ik zou moeten kiezen zou ik voor rainbow ombre gaan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie nail arts, ik vind die eerst ehet mooiste!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de beach nail art en palm threes super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat mooi. Ik Vind t ze allemaal super! Zou niet 1 kunnen kiezen welke ik de leukste vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik word er helemaal vrolijk van zo mooi en kleurrijk! x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt prachtige nail arts! Je bent echt goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind ze allemaal erg mooi! De fresh gradient vind ik een van de leukste!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tjonge je maakt het wel erg moeilijk om een keuze te maken...zelf vind ik de just peachy erg fijn om naar te kijken...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een prachtige nailarts! Ik kan echt niet kiezen welke ik het mooist vind, vind ze allemaal super mooi en knap gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Eigenlijk vind ik al jouw nailarts mooi! Vaak vind ik ze nogal rommelig, maar die van jou zien er super strak uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt prachtige creaties maak je, zo onwijs knap. Vind de creatie waarbij je het roze Essie lakje vast hebt het mooist (maar was moeilijk kiezen hoor, haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind ze allemaal erg leuk!

    Liefs,
    Eva ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, ik vind het echt knap van je dat je zoiets kan maken, ik vind ze allemaal echt heel mooi. Zoiets zou ik echt niet zomaar kunnen maken. Het ziet er echt zo tof uit. Ik hou ook echt van nail arts!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wauw, ik kan serieus niet kiezen welke ik het mooist vind. Ze zijn allemaal prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind ze allemaal heel erg mooi, kan echt niet kiezen meis. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind distress heel erg mooi, heel zomers!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een geweldige nail art! Ik vind vooral de eerste heel erg leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind je nailarts ZO inspirerend, dat mag je gerust weten! Ze zijn allemaal zo mooi, netjes en origineel, ik zou het veel vaker moeten doen! Mijn nagels zijn nu super gezond door Trind, dus wie weet ga ik het nu vanzelf vaker doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. mooie nail arts!
    Ik kom net terug van vakantie en heb dus een paar van je posts gemist :(
    maar ik ga ze zeker teruglezen en ik verheug me op je volgende artikel!

    ~Xx~ Julia

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe