Nail Art: Water Marble

07:08:00


Ik had weer eens zin en tijd om een leuke nail art te maken met de water marble techniek. Ik heb bewust gekozen voor zomerse kleurtjes, het maakt me altijd vrolijk helemaal nu het al dagen regent. Het was even zoeken naar de juiste kleuren combinatie maar dit is het resultaat geworden.




Met water marble kan je hele leuke patronen maken en elke keer als je nagel uit het water haalt is het weer een verassing wat het resultaat is. Ik moet zeggen dat ik in het begin moeite had met deze techniek, maar hoe vaker je water marble doet hoe makkelijker het wordt.

Ik heb voor voor de water marble twee kleuren gebruikt namelijk; Hema nr. 433 en Essie Cute As A Button.Op mijn middelvinger en pink heb ik een combinatie van Maybelline Coral Heat gebruikt en Essie Sparkle On Top.

Nadat mijn nagels goed waren gedroogd heb ik met een dotting tool nog willekeurig stippen gezet, om het af te maken.

Ik heb mijn nagels onder een UV-lamp gehouden, en nu zie je goed dat  Maybelline Coral Heat echt een goede neon kleur is die oplicht in UV/Blacklight.

Wat vinden je van deze nail art, heb jij weleens de techniek water marble toegepast? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke 

Follow on Bloglovin

You Might Also Like

23 reacties

  1. Wat mooi gedaan! Jij bent echt creatief met je nagels! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Bij mij mislukt het helaas altijd

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een ontzettend gave nail art. Ziet er echt super goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een geslaagde look! Dat heb je mooi gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk gemaakt zeg! Heel goed gelukt die water marble!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw,creatief! Zou willen dat ik dat ook zo mooi kon met mijn nagels! Leuk blog heb je, ik volg je nu op bloglovin! Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tonge, ik ben weer onder de indruk......wat is hij weer ontzettend mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gaaf zeg ziet er zo leuk en vrolijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kleurtjes! Ik heb het nog niet durven proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je dit leuk gedaan zeg.. heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt heel leuk gedaan! Mooie kleuren combi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kleurtjes heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe