NOTD: OPI Kiss Me I'm Brazilian & Hema Glitter Topcoat nr.25

10:02:00



Ik hou van roze nagellak en ik hou van glitters, en ik kwam op deze mooie combinatie van OPI en Hema.  Opi Kiss Me I'M Brazilian is al een hele tijd één van mijn favorieten nagellakken.


 De kleur van OPI Kiss Me I'M Brazilian lijkt op bubblegum kauwgum. De inhoud van het flesje is 15ml wat standaard is voor OPI.




De eerste foto is buiten in de volle zon gemaakt, de tweede foto binnen en de derde foto is buiten gemaakt in de schaduw.

Bij twee laagjes dekt deze lak volledig. Zoals ik je al eerder liet weten, hebben de creamy lakjes van OPI altijd een mooie finish en dat is zeker ook bij deze lak het geval. Vanwege de de fijne structuur van dit lakje had ik maar twee laagjes ervoor nodig, en de lak droogt ook nog eens snel.
Als laatste finish op deze nagellak heb ik de topcoat van de Hema nr. 25 aangebracht. Hier zit een hele mooie subtiele gouden glitter in. Je hebt voor dit effect maar 1 laagje nodig van de Hema nagellak.

OPI Kiss Me I'M Brazilian is verkrijgbaar bij o.a. Douglas en DA voor €14,25 & Hema glitter topcoat nr. 25 is verkrijgbaar voor €2,75-11ml.

Wat vind jij van  OPI Kiss Me I'M Brazilian en Hema glitter topcoat nr.25? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

You Might Also Like

30 reacties

  1. I love it! Dat rose kleurtje is zo lekke zoet. Doet me echt denken aan bubbelicious kauwgom.... #jeugdsentiment

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk kleurtje! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, mooie finish! Dat Hema nagellakje wil ik ook wel eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het er heel leuk uitzien zo met de topcoat erover! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat lakje van OPI is alleen al super gaaf, maar gecombineerd is ie ook heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dit leuk met elkaar gecombineerd zeg. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De kleur lijkt inderdaad op zo bubblegum kauwgom! Mooi kleurtje!
    Die glittertopcoat lijkt me erg fijn!

    Liefs,
    Eva ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel erg leuk effect, de foto van buiten en binnen verschilt wel, maar ik vind het er allebei heel erg leuk uitzien. Zeker die mooie bubblegum kleur en die gouden glitters maken het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. het ziet er heel erg mooi uit...top!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk kleurtje! De top coat vind ik ook tof. Ik vond het effect bij de eerste foto niet zo mooi, maar op de laatste foto ziet het er juist wel mooi uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kleurtje! En die glitters eroverheen maakt het echt af!
    Liefs, Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super mooi! Zonder die topcoat van de HEMA is het ookal erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh vind het lakje van OPI echt heel mooi roze! :) En die topcoat van Hema is ook gaaf, met een laagje al zoveel glitters!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo simpel, maar wauw wat mooi! Ziet er echt prachtig uit!

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuke combinatie, zo'n topcoat komt altijd wel van pas :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hee!
    Ik heb je genomineerd voor The Liebster Blogawards. Kijk voor meer info in het artikel op m'n blog!
    Liefs, Danique
    lifestylingjournal.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het opi kleurtje vind ik geweldig, ik ben dol op dat soort kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe