Tag: Seven sins | Beauty Blogger style

07:44:00


Ik heb weinig tags op mijn blog, en dus vandaag voor de verandering heb ik er één! Ik werd afgelopen dinsdag getagd door Bianca . Ik werd uitgedaagd om een aantal vragen te beantwoorden over mijn make-up stash, kijk je mee!






Luxuria (lechery/lust) - lust
Welk item staat het hoogst op je verlanglijstje?

Ik wil heel graag een blush van Chanel, deze ga ik ook echt binnenkort halen. Ik vind het doosje alleen al zo leuk, en het is een product wat ik veel gebruik.




Gula (gluttony) - gulzigheid
Welk merk komt het meeste voor in je stash?

Ik heb het meeste van L'oreal en Pupa. Ik hou van make-up maar in mindere maten dan bij andere beauty-bloggers. Ik compenseer het met mijn nagellak stash en mijn verzorgingsproducten!

Avaritia (avarice/greed) - hebzucht/gierigheid
Wat is je duurste item uit je stash?

Je zal het vast niet geloven maar alles is mijn stash is tussen de €2,00 en €18,00 euro. Ik geef weer liever wat meer geld uit aan huisverzorgingsproducten en nagelproducten.


Acedia (sloth/discouragement) - Luiheid
Welk product durf je te vergeten door luiheid

Oogschaduw zeker. Tot 1,5 jaar terug had ik altijd oogschaduw op, maar nu ik vaak wat minder tijd heb vind ik mascara, lipstick en een blush voldoende. 



Ira (wrath) - woede
Met welk product heb je een liefde/haat relatie?

Wenkbrauw potlood. Ik gebruikte jaren van Anastatcia wenkbrauw poeder en deze is sinds kort helaas op. Nu gebruik ik tijdelijk een wenkbrauw potlood van de Hema, maar de kleur is gewoon niet goed en kan moeilijk de juiste kleur vinden, en na een paar uurtjes is het effect alweer helemaal weg.


Invidia (envy) - jaloezie
Welk product/item staat geweldig op anderen, maar verschrikkelijk op jezelf?

Lipstick. Ik heb er drie intotaal maar draag het altijd in combinatie met een lipgloss. Het voelt vaak zo droog aan en daar kan ik persoonlijk niet tegen. Dus ik ben waarschijnlijk één van de weinige die een lipgloss boven een lipstick kiest. 



Superbia (pride) - trots
Welk product zorgt ervoor dat je jezelf beter voelt?

Mijn concealer, echt deze moet ik gebruiken vooral het gebied rond mijn ogen en de zijkant van mijn neus. Het zorgt ervoor dat ik er minder vermoeid uit ziet en alle oneffenheden zie je niet meer.


7 zonden dus tag ik 7 mensen
Rachel Kromdijk 
Yudeska 
Saskia van Twinkelbella
Rosanne van Dierenn 
Kirsty ten Bos 
Denise van Beauty By Denies
Bianca van Pink It

Ik zou er nog veel meer willen taggen, maar ik mocht er helaas niet meer dan 7. 

Liefs, Lonneke 




 








 


 

You Might Also Like

17 reacties

  1. Heel leuk om te lezen! Ik moet zelf ook altijd gloss dragen over mijn lipstick omdat het bij mij ook altijd zo droog is! Ik heb echt hele droge lippen en echt niets helpt er tegen

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke tag! Deze kende ik nog niet. De vragen heb je leuk beantwoord...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n blush wil ik ook nog van Chanel! Wat lief dat je mij hebt getagd :-) x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief dat je mij hebt getagd, dank je wel! :D Ik vind het ook een hele leuke tag! Ik draag trouwens ook niet altijd lipstick, ik wissel graag af omdat ik het vaak ook wel een beetje droog vind voelen na een dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke tag, ik kende hem nog niet ! :o

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke producten! Ik ben ook dol op L'Oréal :) Ik zou graag iets van Chanel willen proberen, ik hoor er zoveel over!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke tag! Deze heb ik nooit eerder gezien!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hele leuke tag! Die chanel blush lijkt me echt mooi x!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat leuk om dit te lezen, je bent echt een van de weinige die haar voorkeur voor lipgloss uitspreekt...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke tag om te lezen en ergleuk dat je mij hebt getagd, dankjewel! Ik ga het snel overnemen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke tag! Ik draag zelf altijd een klein beetje lipgloss over een lippenstift als ik m te droog vind xD

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuke tag! Heel erg leuk ingevuld ook.

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe