Amazing Avocado Mask Dr. van der Hoog

06:43:00

Ik heb weer een heerlijk masker getest van Amazing Avocado Mask Dr. van der Hoog. Dr. van der Hoog heeft zoveel verschillende soorten maskers voor ieder wat wils. Ik neem echt trouw elke week een masker, even een moment ontspannen en echt deze maskers helpen mij goed hierbij.

Dit zegt Dr. van der Hoog over het Amazing Avocado Mask:
Absolutely amazing! Dit superromige avocado crèmemasker is een ware weldaad voor je gezicht. Je vermoeide en droge huid knapt er zienderogen van op. Je huid wordt intensief gereinigd en optimaal gestimuleerd door de toevoeging van avocado-extract en zuiver kaolien, zonder het natuurlijke evenwicht van de huid te verstoren. Gun je huid deze natuurlijke en heerlijk romige verwennerij.

 Ingrediënten:

Hierin zitten verzorgende bestanddelen als kaolin, glycerine, vette soorten alcohol, vitamine E, allantoine.

Het masker aanbrengen:

Ik heb het masker aangebracht op mijn gezicht en een beetje op mijn hand, zodat je kan zien hoe het masker zijn werking doet.
 
1. Je brengt het masker ruim aan op een gereinigd gezicht ik neem zelf ook altijd mijn hals mee. Je voelt gelijk dat dit masker heerlijk verkoelend aanvoelt en verfrissend. De geur is ook heerlijk fris.

2. Na 10 á 15 minuten kan je het masker met lauw water van gezicht halen. Het masker trekt goed in de huid. Hierna voelde mijn huid zacht aan en oogde rustig, het voelde echt absoluut niet trekkerig aan.



Conclusie:
Ik kan er niets aan doen dat weer positief te zijn over het masker van Dr. van der Hoog. Het is heerlijk verfrissend. Toen ik het masker eraf haalde voelde mijn huid echt zijde zacht aan. Ik ga dit masker zeker in de toekomst nog een keer gebruiken.

Waar moet voor jouw een masker aan voldoen? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

Follow on Bloglovin

You Might Also Like

18 reacties

  1. Ik ben verliefd op de maskers van Dr. Van der hoog echt een verwennerij op zich! Heerlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dr. van der Hoog heeft altijd fijne maskers!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook erg fan van de maskers van Dr van der Hoog, en deze lijkt me ook heel fijn. Ik heb het liefst maskers die hydrateren al is dat ook wel afhankelijk van de toestand van mijn huid :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volgens mij zijn alle maskers van Dr. van der Hoog super! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ai, helaas heb ik niet zo'n goede ervaringen met het merk Dr. van der Hoog. Ik krijg er uitslag van en rode vlekjes. Deze ga ik dan ook skippen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben echt groot fan van de maskers van Dr. van der Hoog!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klinkt goed :D ik hou er ook echt van om lekker te kliederen met maskers. Mijn maskers moeten lekker ruiken, anders kan ik me absoluut niet ontspannen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dr van der hoog heeft echt heerlijke maskers, deze heb ik nog niet geprobeerd, maar klinkt ook echt lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Klinkt als een fijne masker, ik hoor en lees vaak goede dingen over deze maskers :D. Ook maar eens gaan uitproberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lekker masker, deze heb ik ook weleens getest, je huid wordt er inderdaad lekker zacht van! x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. het trekt wel behoorlijk in je huid en dat is denk ik toch wel heel erg lekker...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is zeker een heerlijk masker ik gebruik deze ook graag x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hahaha mijn vader zat soort van mee te kijken met wat ik aan het doen was en ik keek naar die foto waar je 'm op je hand had aangebracht zegt ie .. ''wat is dat, is dat een kwal?''
    Ik kwam niet meer bij hahahahha. Nee pap, dat is een gezichtsmasker..
    Mijn moeder kreeg tranen in haar ogen ;D

    Back to the point, dit masker is heeeerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heb nog nooit iets van Dr. Van der Hoog geprobeerd, maar ben sowieso een grote fan van avocado :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. In tegenstelling tot de andere maskers van dit merk krijg ik hier uitslag van. Niet blij mee!!

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe