Nail art challenge augustus #3 Ombre/Watermarble

06:45:00


Het is weer de eerste van de maand, en dat betekend dat we vandaag weer onze nail arts met jullie delen! Het themavan deze maand is Ombre/Watermarble. Ik vond dit persoonlijk een heel leuk thema en iedereen heeft echt weer wat moois ervan gemaakt, kijk je mee!














Via de onderstaande poll kan jij je stem uitbrengen. Wat vind je van al deze nail arts in het thema Ombre/Watermarble?

Liefs, Lonneke

Welke back to school nailart vind jij het mooist?











  
pollcode.com free polls 

You Might Also Like

16 reacties

  1. Jeetje wat een moeilijke keuze ik vind ze namelijk allemaal erg mooi x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jouw marble is zo vrolijk. Heel leuk gedaan en nu maar hopen dat de zomer nog even aanblijft

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind jouw nailart erg mooi gelukt! Leuke challenge is dit toch :)
    P.S. Ik had je gisteren nog gemaild maar volgens mij komen mijn emails in een spamfilter terecht, omdat ik je email vanochtend nogmaals zag ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zag het, maar het is gelukkig toch nog goed gekomen!

      Verwijderen
  4. wauw alle creaties zijn weer super geworden!
    jij bent mijn favoriet samen met nail-gloss ;)

    xx julia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn allemaal heel erg mooi, kiezen is haast onmogelijk....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kan niet kiezen hoor!!!!! Ik vind ze allemaal supermooi. Ik word er helemaal blij van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuke nailart heb je gemaakt en een leuke kleurencombi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat komen je felle kleuren mooi uit. Ben benieuwd welk merk lak je ervoor hebt gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb neon lakjes van het merk KISS gebruikt :-D

      Verwijderen
  9. Wauw, je hebt er weer iets moois van gemaakt! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi gemaakt. Prachtige kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe