NIVEA Oogmake-up Remover

06:34:00


Ik ben nog steeds bezig met mijn zoekt tocht naar een goede oogmake-up remover. Ik heb intussen van de DA en de HEMA oogmake-up removers geprobeerd, aangezien ik bij die merken toch wat minpuntjes had heb ik nu gekozen voor NIVEA.



Dit zegt NIVEA over het product:
Deze formule met twee fasen is verrijkt met Korenbloemextract en verwijdert zelfs extreem waterproof oogmake-up. Het gevoelige gebied rond de ogen wordt mild en efficiënt gereinigd en de wimpers beschermt.



De verpakking:
De verpakking is is simpel en herkenbaar door de echt NIVEA kleuren blauw/wit. De flacon met en inhoud van 125ml is doorzichtig wat ik prettig vind, zo weet je hoeveel er nog in zit.


De flacon is voorzien van een klik dop, als je deze opent zien je een kleine opening. Ik vind dit zelf altijd fijn omdat je makkelijk het product kan doseren, er komt dus niet direct een grote hoeveelheid uit het flesje.

Ingrediënten:

In het product zit korenbloemextract wat ervoor zorgt dat de huid weer fris aanvoelt na het verwijderen van de make-up. Ook zie ik dat hierin geen alcohol zot verwerkt, en dat vind ik weer erg belangrijk.

Het gebruik:
Deze oogmake-up remover heeft een 2 fase formule en moet voor gebruik geschud worden. Deze oogmake-up remover is ook voor waterproof oogmake-up. Je hoeft maar een paar druppeltjes op een wattenschijfje te doen. Ik leg het watje altijd enkele seconde op mijn oog, zodat alles een beetje kan weken en ik niet te veel hoef te wrijven. Daarna haal ik voorzichtig het watje over mijn ogen. Het viel mij gelijk op dat alles zonder moeite van mijn ogen afging. Het is gelukkig niet te olie-achtig dus heb hierna niet hele vette ogen. Na gebruik voelt het gebied rondom mijn ogen lekker zacht en niet geïrriteerd.

Conclusie:
Mascara, eyeliner en oogschaduw verwijderd gemakkelijk met NIVEA oogmake-up remover. Het product is mild voor de huid rondom je ogen en efficiënt, ik hoef niet al te veel te wrijven om alles van mijn ogen af te halen. Ik ben erg blij met deze oogmake-up remover van NIVEA!

NIVEA double effect Oogmake-uo Remover is verkrijgbaar de drogisterij voor €6,09-125ml.

Met welk product verwijder jij je oogmake-up? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

Follow on Bloglovin

You Might Also Like

13 reacties

  1. lijkt me fijn product! Je geloofd het vast niet maar AL mijn oog make-up dus ook mijn waterproof mascara verwijder ik met een reinigingsdoekje van de lidl! het gaat er super makkelijk af zonder te hoeven boenen! daarna wassen met gezichts reinigersgel! super combinatie! ;-) Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar heb ik ook al veel goede verhalen over gehoord, zal het ook eens proberen.

      Verwijderen
  2. Hij lijkt me erg fijn! Vind altijd dat je zo sfeervol fotografeert! Heel leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne review! Je hebt ook prachtige foto's gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze lijkt me fijn! Ik heb ook al heel wat producten geprobeerd, nu gebruik ik de Diaderme High tolerance. Die vind ik ook erg fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt mij ook een heel fijn product. Ik gebruik nu nog die van derlon, alleen deze prikt :( Vind het zonde om weg te gooien, dus maak het nog even op. Ik denk dat als die op is, ik deze nivea wil gaan gebruiken ;) gebruik ook een nieuwe dag- en nachtcreme van nivea. Ps. Wat heb je een mooie foto's gemaakt en een fijn review :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind de nivea producten over het algemeen heel fijn! Deze oogmake-up remover klinkt goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijne review, klinkt goed! Nivea heeft ook hele fijne reinigingsproducten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Klinkt erg fijn :) Ik heb vaak last van prikkende ogen, dus misschien is dit een uitkomst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ga hem onthouden voor als mijn huidige doekjes op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. deze gebruik ik momenteel ook en ben er zeker ook tevreden mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe