The 31 day Challenge Day 10: Gradient

10:13:00

Vandaag dag 10 van de challenge en vandaag mochten we éé'n van de leukste technieken doen, namelijke gradient nails! Ik vind het heel mooi om met de overloop van kleuren te werken. Ik heb gekozen voor roze met geel. Ik geef een uitgebreiden uitleg hoe ik deze nail art heb gemaakt, kijk je mee!

 


Wat heb je nodig/wat heb ik gebruikt?
  • KISS Nail Art paint Neon Yellow
  • OPI Kiss Me I'm Brazilian review
  • HEMA Glitter Top Coat Goud review
  • Essie Top coat
  • Rimmel London nr. 703 White Hot Love
  • Make-up spons HEMA


Hoe maak je het

Stap 1.
Ik heb eerst op mijn nagels twee dunnen laagjes witte nagellak aangebracht en dit goed laten drogen.

Stap 2.
Daarna heb ik de gele kleur aan gebracht op de make-up spons. Het is het beste om altijd te beginnen met het aanbrengen van de lichtste kleur op de spons.

Stap 3.
Daarna heb ik de roze lak van OPI op de spons aangebracht, deze veeg ik uit over de gele kleur zodat er een mooie overloop ontstaat.

Stap 4.
Daarna heb ik de spons over mijn nagel geduwd langszaam van van buiten naar binnen. Dit proces herhaal je hierna nog 1 keer.

Stap 5.
Als het er goed op zit breng je een top coat aan zodat de kleuren nog beter overlopen.

Stap 6.
Als laatste heb ik een gouden glitter top coat aangebracht. Wat je ook kan doen is stempels om zelf patronen maken op deze gradient nail art.



Wat vinden jullie van deze nail art? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

Follow on Bloglovin

You Might Also Like

16 reacties

  1. Ik vind hem echt heel erg mooi, lekker kleurrijk, had ik maar zulke mooie nagels

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kleurencombi! Ik krijg hier een heerlijk zomers gevoel van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Een soort zonsondergang op je nagels :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow hele mooie nailart!
    Heel leuk gedaan

    Liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk, wel fijn dat je zo duidelijk hebt ebschreven wat je hebt gedaan...daar steek ik dan mooi weer wat van op!...dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gedaan!
    Gradient nails zijn altijd leuk om te proberen!

    Liefs,
    Eva ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er gaaf en heel zomers uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige nailart!! Ik ben er altijd een kluns in :( Ik vind het super mooi. Zoet en schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw echt super gaaf gedaan! Ik wou dat ik dit ook zo mooi kon. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wow, echt zo knap dat je dit zo goed kan! Echt super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw die kleuren en dat effect echt leuk gedaan! x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super mooi zeg!! Mooie kleuren heb je ook gebruikt :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze kleurencombi vind ik echt ontzettend gaaf zeg! Heb je super mooi gedaan :D

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe